BĂLĂȘESCU Marius
Conferențiar
Departamentul de Marketing, turism-servicii și afaceri internaționale
Facultatea de Știinte economice și administrarea afacerilor
Contact:
Colina Universității nr. 1, Brașov, Romania
Corpul A, etajul III,
Tel./Fax: + 40 268 419304
E-mail: mariusbalasescu@unitbv.ro
Descarcă CV
Interese de cercetare:
- Tehnici de vânzare,
- Economia comertului,
- Marketing,
- Logistica mărfurilor,
- Marketingul inovației
Publicații (selecție)
- Duguleană, L., Bălășescu, M., Duguleană, C., Bălășescu, S., Neacșu, A.N:, Dovleac, L. (2018). Dynamic analysis of European organic agricultural areas in the context of sustainable development, Outlook on Agriculture. Online First. Available at http://journals.sagepub.com/toc/oag/0/0
- Bălășescu, M., (2017). Solutions for improving the Romanian consumers trust in the authenticity of traditional local food, Bulletin of the Transilvania University of Braşov Series V: Economic Sciences • Vol. 10 (59) No. 2, pp. 3-10 https://intranet.unitbv.ro/Portals/0/UserFiles/User161/BUT_2__2017__BALASESCU_M.pdf
- Bălășescu, M., Dovleac L.,( 2016). Improving the quality of life in rural Romania through sustainable agriculture, Bulletin of the Transilvania University of Braşov Series V: Economic Sciences • Vol. 9 (58) No. 1, pp.259-264 https://intranet.unitbv.ro/Portals/0/UserFiles/User568/BUT_1_Balasescu_M_Dovleac.pdf
- Bălășescu, M., ( 2015). Evaluation of the impact of innovation processes and activities on Romanian retailers and consumers through marketing methods and techniques, Bulletin of the Transilvania University of Braşov Series V: Economic Sciences • Vol. 8 (57) No. 2, pp.19-26 http://webbut.unitbv.ro/BU2015/Series%20V/BILETIN%20I/02_Balasescu%20M.pdf
- Bălășescu, M.,(2011). Tehnici de vânzări, Editura Universităţii Transilvania din Braşov
- Dovleac, L., Bălăşescu, M.,( 2010). Marketingul inovaţiei, Editura Universităţii Transilvania din Braşov
- Bălășescu S., Bălășescu M., ( 2010). Marketingul în comerţul cu amănuntul, Editura Universităţii Transilvania din Braşov