DOVLEAC Lavinia
Conferențiar dr.
Departamentul de Management și informatică economică
Facultatea de Știinte economice și administrarea afacerilor
Contact:
Colina Universității nr. 1, Brașov, Romania
Corpul A, sala AI1
Tel./Fax:+40 268 419304
E-mail: lavinia.dovleac@unitbv.ro
Interese de cercetare:
- Marketingul inovației
- Cybermarketing
- Cercetarea de marketing
Publicații:
- Dovleac L. (2017). Marketingul Inovației (ediție revizuită), București: Editura Universitară.
- Maican, C.I., Cazan, A.M., Lixăndroiu, R. C, Dovleac, L. (2019). A study on academic staff personality and technology acceptance: The case of communication and collaboration applications. Computers&Education, 128, 113-131, https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.09.010
- Brătucu, G., Constantin, C.P., Chițu, I.B., Grădinaru, E. and Dovleac, L. (2019). Approaching the bioeconomy in terms of increasing the energy efficiency in households in Romania. Amfiteatru Economic, 21(50), 90-104, DOI: 10.24818/EA/2019/50/90
- Duguleană, L., Bălășescu, M., Duguleacă, C., Bălășescu, S., Neacșu, N.A., Dovleac, L. (2018). Dynamic analysis of European organic agricultural areas in the context of sustainable development, Outlook on Agriculture, 47(1), 27-35. https://doi.org/10.1177/0030727018761689
- Epuran, G., Dovleac, L., Ivasciuc, I.S. Tescașiu, B. (2015). Sustenability and Organic Growth Marketing: an Exploratory Approach on Valorisation of Durable Development Principles in Tourism. Amfiteatru Economic, 17(40), 927-937.