Noi dezvoltăm universitatea

pt site mic

Știm că ai vrea să schimbi unele lucruri în campus și știm că ai idei care ar putea îmbunătăți viața studenților ori studiul în facultatea ta. Am fi încântați să le realizăm împreună!

Tocmai de aceea am lansat proiectul „noi dezvoltăm universitatea”, un proiect în care ideea ta valorează 100.000 de lei. Vino cu o idee despre cum ai putea îmbunătăți lucrurile în campus sau spune-ne ce ai face tu ca viața de student să fie mai bună, iar noi îți dăm 100.000 de lei ca să-ți pui proiectul în practică. #createasmartcampus

Teme propuse de conducerea universității
  1. Realizarea unei hărți interactive și a unui tur virtual (de interior) pentru toate clădirile universității;
  2. Identificarea tuturor spațiilor verzi din cadrul campusului Universității Transilvania și propuneri privind amenajarea acestora;
  3. Fitness la UTBv; dezvoltarea unei săli de fitness pentru tot personalul Universității Transilvania și a unui program specific susținut de studenți;
  4. Gestionarea electronica a cazărilor în cămine;
  5. Cantina inteligentă; soluții de îmbunătățire a servirii mesei studenților.
  6. Campanie pentru învățarea primului ajutor la UniTBv; realizarea infrastructurii necesare și instruirea comunității academice

Calendarul proiectului

28 ianuarie 2019 – 20 martie 2019 - Depunerea propunerilor de proiecte
20 martie 2019 – 30 martie 2019 – analiza propunerilor și anunțarea proiectelor câștigătoare
08 aprilie 2019 – 30 septembrie 2019 – implementarea proiectelor câștigătoare*

*Pentru proiectele declarate câștigătoare se va stabili și un grafic de raportare a stadiului proiectului. Acest grafic urmează să fie comunicat după desemnarea proiectelor câștigătoare.

Condiții de participare
  1. Să fi student la zi, (licență, masterat, doctorat), la Universitatea Transilvania.
  2. Să ai o echipă formată din minim 3 membrii.
  3. Să te informezi referitor la aspectele tehnico-administrative și legale, aferente funcționării universității.
  4. Să implementezi proiectul cu ajutorul propriei echipe, în colaborare cu angajații universității.
Criterii de apreciere
  1. Descrierea clară a activităților asociate obiectivului impus prin proiect (inclusiv a modului de implementare) și a resurselor necesare - 20 p.
  2. Echipa de implementare (membrii, competențe, activități delegate în cadrul proiectului) - 10 p.
  3. Bugetul proiectului (estimarea cheltuielilor eligibile și descrierea acestora) - 5 p.
  4. Avantajele aduse universității prin soluția propusă - 15 p.

Punctaj maxim 50 puncte.