- 1. Coperta dosarului;
- 2. Cererea de înscriere la concurs;
- 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
- 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
- 5. Curriculum vitae;
- 6. Lista de lucrări;
- 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
- 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
- 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
- 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
- 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
- 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
- 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
- 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
- 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
- 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
- 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
- 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
- 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
- 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
- 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
- 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
- 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).
[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.
[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.
[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.