Semestrul II - sesiunea septembrie

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea (sesiunea septembrie)


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 iunie 2022 - 27 august 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 12 - 16 septembrie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 16 septembrie 2022.
4. Depunere contestații: 19 - 21 septembrie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 - 23 septembrie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 26 - 30 septembrie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


 

Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

 
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de lector poz. 28 din Statul de funcții al Departamentului de Finanțe, contabilitate și teorie economică. Probele de concurs se vor desfășura la ora 13:30. Data și locul de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


 

Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de lector, poziția 17, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 16 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații: 18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 – 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 

 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


ORDINUL NR. 6.0004 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR

ORDINUL NR. 6.0024 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

 


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.