Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
    • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
    • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
    • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 8. Certificat de cazier judiciar;
    • 9. Certificat de integritate comportamentală;
    • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
    • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
    • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
    • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
    • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
    • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
    • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
    • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
    • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
    • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
    • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
    • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
    • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
    • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
    • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Șef de lucrări, poziția 28

Candidat: STANESCU RUXANDRA-CRISTINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări, poziția 29

Candidat:COSTIUC IULIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări, poziția 30

Candidat:


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Șef de lucrări, poziția 11

Candidat: CRISBASAN ANDREEA MARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 45

Candidat: BRATU DRAGOȘ VASILE  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Candidat: PÎSLARU CRINELA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 52

Candidat: PUIU ANDREI - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 53

Candidat: OGREZEANU IULIAN ALEXANDRU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 54

Candidat: 

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 49

Candidat: MODRAN HORIA ALEXANDRU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI

DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Șef de lucrări, poziția 17

Candidat: LUNGU ANTONELA-CRISTINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU

DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Asistent universitar, poziția 84

Candidat: APOSTOAIE MIRELA GABRIELA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Lector universitar, poziția 26

Candidat: POPESCU ANCA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI

Asistent universitar, poziția 34

Candidat: CIOLOCA ANASTASIA-MALINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 35

Candidat: STOICA ROXANA ELENA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 36

Candidat: POPA ROXANA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Lector universitar, poziția 17

Candidat: OLTEANU MIRCEA IONUȚ - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 31

Candidat: TOMELE SIMONA CONSTANȚA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 27

Candidat: BĂLAN FLORIN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 28

Candidat: ANASTASIU ALEXANDRU RĂZVAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 29

Candidat: IFTENE LIVIU-VALENTIN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 30

Candidat: SUTEU LIGIA CLAUDIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 74

Candidat: SZOCS BOTOND CSABA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Șef de lucrări, poziția 37

Candidat: 

Asistent universitar, poziția 58

Candidat:

Asistent universitar, poziția 61

Candidat: CIOPLEIAȘ BOGDAN NICOLAE - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 62

Candidat: 

Asistent universitar, poziția 63 

Candidat: ARBĂNAȘ IOANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 73

Candidat: POLEXA ALEXANDRU-CRIȘAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

Asistent universitar, poziția 84

Candidat: ISOP LAURA MIHAELA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 95

Candidat: TUCHEL IONUȚ VLAD - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM 

DEPARTAMENTUL INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

Șef de lucrări, poziția 22

Candidat: BRĂNESCU GERONIMO RĂDUCU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 52

Candidat: CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Șef de lucrări, poziția 30

Candidat: GHEORGHE CARMEN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Asistent universitar, poziția 54

Candidat: GINERICĂ COSMIN-GEORGE - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM 

Asistent universitar, poziția 52

Candidat: MOJA ADELINA-IOANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR
DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

Candidat: DANCIU GABRIEL-MIHAIL  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE
DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Conferențiar universitar, poziția 14
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIOCRÎRLAN ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: DUTCĂ IOAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI
DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Șef de lucrări, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RĂCĂȘAN SERGIU  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU
DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Șef de lucrări, poziția 50
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: LORINCZ SIMINA ANAMARIA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Conferențiar universitar, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOCU RĂZVAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 55
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: GÂLMEANU HONORIUS CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 60
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CHIRILĂ ADINA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE ŞTIINȚE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR
DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MAICAN CĂTĂLIN IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Profesor universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MARINESCU NICOLAE ION CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TRIFAN ADRIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BABA CAMELIA MIRELA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI
DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

Conferențiar universitar, poziția 12
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: HENTER RAMONA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE
DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: OANCEA BOGDAN MARIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ
DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 25
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică, (2) Recital: trei lucrări din stiluri muzicale diferite și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RADU-GIURGIU CRISTINA-IOANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ


DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Profesor universitar, poziția 4
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOBESCU ELENA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU CRISTIAN  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU OANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Profesor universitar, poziția 8
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MICLĂUȘ STELIANA ROXANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: COCUZ MARIA ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TOMA SEBASTIAN IONUȚ  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 21
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BÎGIU NICUȘOR FLORIN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 46
Probele de concurs: (1) Probă scrisă, (2) Probă practică: prezentarea unei lucrări practice din tematica probei scrise, (3) Prelegere științifică, (4) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIUREA CODRUȚ IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE


DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Conferențiar universitar, poziția 17
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURBEA GEORGIANA MIHAELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DREPT


DEPARTAMENTUL DE DREPT

Lector universitar, poziția 28
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: IONAȘ DIANA GEANINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 29
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SPÎRCHEZ GEORGETA BIANCA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE


DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCILALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CSESZNEK CODRINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SOREA DANIELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 18
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MESEȘAN  SCHMITZ LUIZA IULIANA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURLACU MIHAI  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie SociologieFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie Filosofie 

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOLBORICI ANA-MARIA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

CANDIDAT: BENCZE ANDREI  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

CANDIDAT: RADU SIMONA CORINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

CANDIDAT: UNCU IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

CANDIDAT: BOGDAN IOANA CORINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

CANDIDAT: MAIER ALINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU

DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

CANDIDAT: TISMĂNAR IOANA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

CANDIDAT: BĂLĂU MĂDĂLINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

CANDIDAT: ȚURCANU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

CANDIDAT: RUNCEANU-ALBU CARMEN-CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de lector poz. 28 din Statul de funcții al Departamentului de Finanțe, contabilitate și teorie economică. Probele de concurs se vor desfășura la ora 13:30. Data și locul de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate

CANDIDAT: VODĂ ALINA DANIELA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

CANDIDAT: ISBĂȘOIU ANDREEA CV, Listă de lucrări, Fisa de îndeplinire a standardelor universității

DEPARTAMENTUL PENTRU PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

CANDIDAT: MUNTEAN IULIU LIVU CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: DUCA LILIANA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

CANDIDAT: PETRIC PAULA SIMINA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

CANDIDAT: TOADER ADRIAN CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

CANDIDAT: NIȚOIU LORENA GABRIELA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: CHIHAIA GABRIELA NICOLETA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

CANDIDAT:  NEGULESCU ORIANA HELENA, CVListă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: MÎZGACIU CAMELIA  CV, Listă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

CANDIDAT: IVAȘCU IRINA MIHAELA CVListă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

 

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: JELENSCHI LIVIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGICĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 29

CANDIDAT:  BUICAN GEORGE RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Șef de lucrări, poziția 14

CANDIDAT: UNCU IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 15

CANDIDAT: MOLDOVAN EDIT ROXANA  CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 40

CANDIDAȚI: 

DINU ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

ZAHARIA CORNELIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: ENESCU RALUCA EDLENA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII

Șef de lucrări, poziția 12

CANDIDAT: BULMEZ ALEXANDRU-MIHAI CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Asistent universitar, poziția 44

CANDIDAT: NICHIFOR ELIZA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

Asistent universitar, poziția 75

CANDIDAT: POJALĂ CIPRIAN VASILE CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 82

CANDIDAT: GALBĂU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Lector universitar, poziția 37

CANDIDAT: DUMITRESCU FLORIN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 62

CANDIDAT: MITU SEBASTIAN - RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității