Achizitie Lucrari de reparatii Inlocuire foi usi interioare simple si duble Corp G si Corp I

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la achizitia directa, în vederea achizitionarii de Lucrari de reparatii – Inlocuire foi usi interioare simple si duble Corp – G si Corp I, cod CPV 45420000-7 - Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.2).

Detalii

Achizitie imprimanta si multifunctional proiect ROSE

INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru achiziția imprimanta si multifunctional

Stimate Doamne/ Stimați Domni:

1. Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse:

Lot 1: imprimanta – 1 bucata, val estimata - 3247 lei fara TVA
Lot 2: multifunctional – 1 bucata, val estimata – 1849 lei fara TVA

2. Ofertanții pot depune o singură ofertă, pentru unul sau mai multe loturi.

3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: B-dul Eroilor nr. 29, cladirea Rectorat, Registratura, Brașov, România
Telefon/Fax: +40 268 414900
E-mail: tehnic@unitbv.ro
Persoană de contact: Lucaci Cristina sau Lucian Mizgaciu

4. Se acceptă oferte transmise în original, prin E-mail sau fax. în cazul ofertei transmise prin email/fax, oferta în original se transmite în maxim 3 zile.

5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menționată la alineatul 3 este: 14.03.2018, ora 11:00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.

Detalii

Achizitie servicii de transmisii de date punct la punct

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro, va invita sa participati la procedura de achizitie directă, în vederea achizitionarii de „Servicii de transmisii de date punct la punct” (72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)), conform anexei cu specificatiile tehnice atasate prezentei invitatii.

Detalii

Achizitie imprimanta si multifunctional proiect ROSE

INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru achiziția imprimanta si multifunctional

Stimate Doamne/ Stimați Domni:

1. Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse:

Lot 1: imprimanta – 1 bucata, val estimata - 3247 lei fara TVA
Lot 2: multifunctional – 1 bucata, val estimata – 1849 lei fara TVA

2. Ofertanții pot depune o singură ofertă, pentru unul sau mai multe loturi.

3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: B-dul Eroilor nr. 29, cladirea Rectorat, Registratura, Brașov, România
Telefon/Fax: +40 268 414900
E-mail: tehnic@unitbv.ro
Persoană de contact: Lucaci Cristina sau Lucian Mizgaciu

4. Se acceptă oferte transmise în original, prin E-mail sau fax. în cazul ofertei transmise prin email/fax, oferta în original se transmite în maxim 3 zile.

5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menționată la alineatul 3 este: 05.03.2018, ora 11:00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.

Detalii

Anunt de atribuire pentru Achiziție teste psihologice şi materialele aferente

Anunt de atribuire pentru Achiziție teste psihologice şi materialele aferente (Proiectul privind Învățământul Secundar ROSE-SEA)

anunt atribuire

Anunț de atribuire pentru achiziția laptopuri - Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)

Anunt de atribuire pentru achiziția laptopuri - Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)

I. Beneficiar, Obiectul contractului

Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor
Titlul subproiectului: Suport universitar pentru calitate, competitivitate și echitate studențească
Acord de grant nr. 64/SGU/NC/I/29.11.2017

Adresa: Bdul Eroilor nr. 29, Localitatea: Brașov, Cod poștal: 500036, Brașov, România
Email: tehnic@unitbv.ro
Tel.: +40 268413000/101 - Fax: +40 268414900

OBIECTUL CONTRACTULUI: achiziția laptopuri (Lot 1: Laptop – 19 bucati, Lot 2: Laptop – 9 bucati)
Tip contract: FURNIZARE
Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut

II. Atribuire

Nr. de oferte primite: 9

Valoare estimata:
Lot 1 – 19 buc, valoare estimată lei fără TVA – 23.950,00 lei
Lot 2 – 9 buc, , valoare estimata lei fără TVA – 19.286,00 lei

Contract nr. 1768/14.02.2018

Câștigător:
SC 2NET COMPUTER S.R.L, CUI RO 8586712, str.Soarelui nr.4A, Brasov, 500427, Brasov

Valoare totală: 49.395,75 lei cu TVA
(lot 1 – 19 buc, valoare cu TVA 28.320,61 lei)
(lot 2 – 9 buc, valoare cu TVA 21.075,14 lei)

Detalii

Achiziție servicii analize medicale de laborator și medicina muncii

Universitatea TRANSILVANIA din Brașov, cu sediul în Brașov, B-dul Eroilor nr. 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro, vă invită să participați la achiziția directă, în vederea achiziționării de „Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii” (Cod CPV principal 85140000-2 - Diverse servicii de sănătate (Rev.2), Cod CPV secundar 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2), Cod CPV secundar 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)), conform anexei cu specificatiile tehnice atașate prezentei invitații.

Detalii

Achizitie imprimanta si multifunctional proiect ROSE

INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru achiziția imprimanta si multifunctional

Stimate Doamne/ Stimați Domni:

1. Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse:

Lot 1: imprimanta – 1 bucata, val estimata - 3247 lei fara TVA
Lot 2: multifunctional – 1 bucata, val estimata – 1849 lei fara TVA

2. Ofertanții pot depune o singură ofertă, pentru unul sau mai multe loturi.

3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: B-dul Eroilor nr. 29, cladirea Rectorat, Registratura, Brașov, România
Telefon/Fax: +40 268 414900
E-mail: tehnic@unitbv.ro
Persoană de contact: Lucaci Cristina sau Lucian Mizgaciu

4. Se acceptă oferte transmise în original, prin E-mail sau fax. în cazul ofertei transmise prin email/fax, oferta în original se transmite în maxim 3 zile.

5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menționată la alineatul 3 este: 20.02.2018, ora 11:00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.

Detalii

Teste psihologice cu materialele aferente, inclusiv licența de utilizare - 150 evaluări - Pr. ROSE

Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare.  În acest sens, sunteti invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse: Teste psihologice cu materialele aferente, inclusiv licența de utilizare - 150 evaluari

2. Ofertanții pot depune o singură ofertă care să includă toate produsele cerute mai sus.

3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: B-dul Eroilor nr. 29, cladirea Rectorat, Brașov, România
Telefon/Fax: +40 268 414900
E-mail: cristinadumitrascu@unitbv.ro sau tehnic@unitbv.ro
Persoană de contact: Lucaci Cristina sau Mizgaciu Lucian

4. Se acceptă oferte transmise în original, prin E-mail sau fax. în cazul ofertei transmise prin email/fax, oferta în original se transmite în maxim 3 zile.

5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menţionată la alineatul 3 este: 16.02.2018, ora 11:00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.

Detalii

Achizitie imprimanta si multifunctional proiect ROSE

INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru achiziția imprimanta si multifunctional

Stimate Doamne/ Stimați Domni:

1. Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele produse:

Lot 1: imprimanta – 1 bucata, val estimata - 3247 lei fara TVA
Lot 2: multifunctional – 1 bucata, val estimata – 1849 lei fara TVA

2. Ofertanții pot depune o singură ofertă, pentru unul sau mai multe loturi.

3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare precizate și va fi trimisă la:
Adresa: B-dul Eroilor nr. 29, cladirea Rectorat, Registratura, Brașov, România
Telefon/Fax: +40 268 414900
E-mail: tehnic@unitbv.ro
Persoană de contact: Lucaci Cristina sau Lucian Mizgaciu

4. Se acceptă oferte transmise în original, prin E-mail sau fax. în cazul ofertei transmise prin email/fax, oferta în original se transmite în maxim 3 zile.

5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menționată la alineatul 3 este: 12.02.2018, ora 11:00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.

Detalii