Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

 
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de lector, poziția 17, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 16 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații: 18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 – 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 

 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


ORDINUL NR. 6.0004 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR

ORDINUL NR. 6.0024 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

 


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
    • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
    • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
    • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 8. Certificat de cazier judiciar;
    • 9. Certificat de integritate comportamentală;
    • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
    • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
    • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
    • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
    • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
    • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
    • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
    • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
    • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
    • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
    • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
    • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
    • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
    • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
    • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR
DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

Candidat: DANCIU GABRIEL-MIHAIL  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE
DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Conferențiar universitar, poziția 14
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIOCRÎRLAN ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: DUTCĂ IOAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI
DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Șef de lucrări, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RĂCĂȘAN SERGIU  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU
DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Șef de lucrări, poziția 50
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: LORINCZ SIMINA ANAMARIA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Conferențiar universitar, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOCU RĂZVAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 55
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: GÂLMEANU HONORIUS CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 60
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CHIRILĂ ADINA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE ŞTIINȚE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR
DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MAICAN CĂTĂLIN IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Profesor universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MARINESCU NICOLAE ION CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TRIFAN ADRIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BABA CAMELIA MIRELA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI
DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

Conferențiar universitar, poziția 12
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: HENTER RAMONA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE
DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: OANCEA BOGDAN MARIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ
DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 25
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică, (2) Recital: trei lucrări din stiluri muzicale diferite și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RADU-GIURGIU CRISTINA-IOANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ


DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Profesor universitar, poziția 4
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOBESCU ELENA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU CRISTIAN  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU OANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Profesor universitar, poziția 8
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MICLĂUȘ STELIANA ROXANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: COCUZ MARIA ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TOMA SEBASTIAN IONUȚ  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 21
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BÎGIU NICUȘOR FLORIN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 46
Probele de concurs: (1) Probă scrisă, (2) Probă practică: prezentarea unei lucrări practice din tematica probei scrise, (3) Prelegere științifică, (4) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIUREA CODRUȚ IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE


DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Conferențiar universitar, poziția 17
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURBEA GEORGIANA MIHAELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DREPT


DEPARTAMENTUL DE DREPT

Lector universitar, poziția 28
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: IONAȘ DIANA GEANINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 29
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SPÎRCHEZ GEORGETA BIANCA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE


DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCILALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CSESZNEK CODRINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SOREA DANIELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 18
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MESEȘAN  SCHMITZ LUIZA IULIANA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURLACU MIHAI  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie SociologieFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie Filosofie 

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOLBORICI ANA-MARIA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Șef de lucrări, poziția 29

Candidat: BOBOC RĂZVAN GABRIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: ITU CĂLIN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Profesor universitar, poziția 10

Candidat: STANCIU MARIANA DOMNICA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidați: BABA MARIUS NICOLAE CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 27

Candidat: HABA SEVER-ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 28

Candidat: MILEȘAN MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: CRISTEA DANIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Conferențiar universitar, poziția 16

Candidat: COMAN SIMONA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: COLIBAN RADU-MIHAI CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 44

Candidat: CIOBANU CĂTĂLIN BOGDAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE CIVILĂ

Conferențiar universitar, poziția 11

Candidat: TAUS DANIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 12

Candidat: DEACONU OVIDIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: PLEȘCAN COSTEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII

Conferențiar universitar, poziția 8

Candidat: BREZEANU ALIN IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6

Candidat: SUMEDREA SILVIA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 10

Candidat: NICOLAU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: MÎZGACIU CAMELIA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 26

Candidat: NEGULESCU ORIANA HELENA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 8

Candidat: CHICOMBAN CARMEN MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Conferențiar universitar, poziția 7

Candidat CURIȚIANU IOANA-MARIA: CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 29

Candidați: KARACSONY NOEMI  CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: MANEA ROSANA-MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


 FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Profesor universitar, poziția 5

Candidat: MATEI ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: 

Conferențiar universitar, poziția 19

Candidat: REZEANU CĂTĂLINA-IONELA CV, Listă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității