Procedura privind eliberarea adeverinței de autenticitate
Procedura reglementează procesul de eliberare a adeverinței de autenticitate solicitată de absolvenții universității.
Procedura se aplică absolvenților Universității Transilvania din Brașov.
Adeverința de autenticitate certifică autenticitatea, valabilitatea și corectitudinea înscrisurilor din actul de studii și documentele universitare anexă la actul de studii.
Documente de referință: Regulament-Cadru din 27 aprilie 2020 privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în sistemul de învățământ superior, aprobat prin ordinul MEN nr. 4156/2020.
Documente necesare:
- Cerere eliberare adeverință de autenticitate: Solicitantul depune Cererea de eliberare a adeverinței de autenticitate împreună cu chitanța ce reprezintă taxa pentru eliberarea adeverinței. Cererea este depusă la Registratura universității sau o transmite pe email la Biroul Acte studii, conform informațiilor de pe pagina universității: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html
- Copii ale diplomei/certificatului şi a suplimentului la diplomă/foii matricole ce se depun odată cu cererea pentru eliberarea adeverinței la Registratura universității sau le transmite pe email la Biroul Acte studii, conform informațiilor de pe pagina universității: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html
- Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului. Modalitate de plată:
Este obligatoriu ca la achitarea diferitelor taxe către Universitatea Transilvania din Brașov, fie ele prin ordin de plată, transfer bancar sau mandat poștal, să fie completate următoarele date de identificare:
Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
Cod fiscal: 4317754
Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
Cod SWIFT: BIC/SWIFT TREZROBU (acest cod este obligatoriu în cazul achitării taxelor din străinătate).
Banca: TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAȘOV
Modelul de cerere pentru eliberarea adeverinței de autenticitate se găsește la link-ul: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html
Cererile de eliberare a adeverinței de autenticitate, împreună cu documentele anexate, sunt centralizate la Biroul Acte studii, care împreună cu Secretarul facultății și Secretarul SDI, după caz, verifică autenticitatea documentelor.
În urma analizei documentelor, Biroul Acte studii emite adeverința de autenticitate, care se trimite spre avizare către structura ce a verificat documentul Decan facultate și Secretar șef facultate, respectiv Director SDI și Secretar SDI.
Documentele avizate sunt semnate de Secretarul șef pe universitate și Rectorul Universității şi se aplică sigiliul Universității Transilvania din Brașov.
Adeverința de autenticitate se transmite de Biroul Acte studii către Registratura universității.
Adeverința de autenticitate se eliberează de către Universitate, în original, cu respectarea condițiilor practicate la eliberarea actelor universității.
Modelul adeverinței de autenticitate se găsește la link-ul: https://www.unitbv.ro/documente/acte_studii/adeverinta_autenticitate.pdf
Aplicarea art. 33
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2024, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2024, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2023, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2023, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2022, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2022, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.09.2021, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2021, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2020, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2020, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2019, se regăses aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2019, se regăsesc aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2018, se regăsesc aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2017, se regăsesc aici.
Procedura privind recunoaşterea în Universitatea Transilvania din Braşov a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
Procedura reglementează recunoașterea în Universitatea Transilvania din Brașov a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute la:
- a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
- b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
- c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar.
Recunoaşterea de către Universitatea Transilvania din Brașov a funcțiilor didactice obținute în străinătate se realizează în scopul angajării pe posturile vacante din statele de funcții ale Universității, în regim de plată cu ora.
Recunoaşterea funcțiilor didactice obținute în străinătate conform prezentei metodologii este valabilă şi produce efecte juridice doar la nivelul Universității Transilvania din Brașov.
Lista universităților de prestigiu din alte state este disponibilă la https://cnred.edu.ro/ro/universitati-de-top
Documente necesare:
- Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
- Actul de identitate - În copie cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi).
- Diplomă de doctor - În copie, dacă actul de studii este obținut în România sau într-o instituție de învățământ universitar acreditată din statele membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană sau într-o universitate inclusă în Lista universitățtilor de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului educatiei. Dacă actul de studii este obținut la alte instituții acreditate de învățământ universitar din străinătate decât cele menționate anterior, Diploma de doctor va fi însoțită de atestatul de recunoaştere emis de CNRED, în copie, dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi. În cazul în care domeniul de doctorat nu este indicat în diploma de doctor, aceasta va fi însoțită de un document eliberat de instituția emitentă a actului de studii care să conțină denumirea domeniului de studii universitare de doctorat în care solicitantul a obținut diploma şi titul de doctor, în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi).
- Curriculum Vitae – redactat în limba română sau engleză. Trebuie să includă detalii privind stagiul de doctorat.
- Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - redactată în limba română sau engleză. Este asumată prin semnătură de către solicitant.
- Dovada funcției didactice - în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi . Acest document este eliberat de instituția care a acordat funcția didactică:
a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar. - Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului - Valoarea taxei este de 150 lei (HS nr. 10 din 15.02.2017, pt. III15) și se poate achita direct la casieria Universității sau prin virament bancar în lei, euro sau usd în conturile:
Plata pe teritoriul României
Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
Cod fiscal: 4317754
Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
b. Plata din afara țării:
Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
Banca: BCR București
Cod SWIFT: RNCBROBU
Cod fiscal: 4317754
Cod IBAN: RO26RNCB0053048605430006
Suma: echivalentul sumei de 150 lei în euro, la cursul BNR din data plății.
În cadrul Universității, dosarele de recunoaştere a funcțiilor didactice sunt evaluate de către CRID (Centrul de Resurse de Informare şi Documentare):
(1) verifică dacă dosarul conține toate documentele;
(2) comunică solicitantului, electronic şi/sau prin poştă, actele care nu au fost depuse, dacă dosarul este incomplet, în termen de maximum 10 zile de la primirea dosarului de la registratura universității. Completarea dosarului se face în maximum 20 zile de la data transmiterii de către CRID a informării, documentele depunându-se spre completare la registratura universității. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului în baza avizului emis de CRID. În caz de respingere a dosarului, solicitantul sau reprezentantul acestuia cu procură notarială are dreptul să ridice documentele depuse, prin completarea unei cereri în termen de maximum 3 luni de la depunerea dosarului sau să solicite să-i fie trimise documentele din dosar prin poştă, caz în care spezele poştale sunt suportate de solicitant la destinație, nefiind vorba de spezele incluse în taxa de procesare. Neridicarea dosarului în termenul prevăzut îl decade pe solicitant din dreptul de a mai solicita documentele şi dă universității dreptul de a le distruge.
În procesul de verificare CRID poate utiliza resurse cum ar fi:
- Sistemul de informare al pieței interne (IMI), pentru comunicare şi schimb de informații cu autoritățile competente din alte țări ale UE;
- instrumentul de traducere eTranslation pus la dispoziție de Comisia Europeană;
- Baza de date a instituțiilor de învățământ superior a Asociației Internaționale a Universităților (WHED).
Comisia de evaluare stabilită de Centrul de Resurse de Informare şi Documentare examinează dosarul solicitantului în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi prin decizia comisiei de evaluare în cazurile în care este necesară verificarea autenticității documentelor din dosar şi/sau a statutului universității emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.
Pentru evaluarea dosarului, comisia de evaluare procedează astfel:
a) verifică statutul instituției de învățământ superior care a emis documentele supuse recunoaşterii. În cazul în care există îndoieli asupra autenticității şi legalității emiterii documentelor depuse la dosar, acestea se transmit către CNRED în format electronic, pentru verificare, constatarea CNRED fiind obligatorie;
b) respinge dosarul în cazul în care instituția emitentă a dovezii nu se încadrează în categoriile menționate la Art. 1 din metodologie;
Decizia de recunoaştere sau nerecunoaştere a funcției didactice obținute în străinătate, se emite de către rectorul Universității Transilvania din Braşov, conform normelor legale. Decizia de recunoaștere sau de nerecunoaștere a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate va fi emisă de Rectorul ULBS, și va fi transmisă solicitantului în format letric semnată olograf sau în format electronic cu semnătură electronică, în conformitate conform cu modul în care a fost făcută solicitarea.
În cazul unei decizii de nerecunoaştere a funcției didactice obținute în străinătate, solicitantului i se comunică inclusiv hotărârea motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei, printr-o cerere motivată care se va depune la registratura Universității, sau se va transmite prin poștă, sau se va transmite electronic (e-mail la adresa menționată în prezenta procedură, sau în platforma electronică în care a fost înregistrată solicitarea – după caz).
Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată de către Consiliul de Administrație (CA) al Universității, în termen de cel mult 30 zile. Decizia CA asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă la adresa de corespondență indicată.
Procedura poate fi accesată pe site-ul PCUe la:https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=995277&IdOperatiune=2
Metodologia privind recunoașterea funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate este disponibilă la: https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologia_recunoastere_functii_didactice_15.02.2017.pdf
Procedura privind recunoaşterea în Universitatea Transilvania din Braşov a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiințe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate
Procedura reglementează recunoașterea în Universitatea Transilvania din Brașov a diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu professional, obținute în străinătate la :
- a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
- b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
- c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar.
Recunoaşterea diplomei şi titlului de doctorde către UTBv, conform prezentei metodologii, este valabilă şi produce efecte juridice doar la nivelul UTBv şi se realizează în scopul înscrierii la programele postuniversitare, obținerii abilitării, ocupării unei funcții didactice sau de cercetare în cadrul UTBv.
Diplomele de doctor supuse recunoaşterii vor fi autentificate cu apostila de la Haga pentru statele care sunt părți ale Convenției privind Apostila de la Haga, iar pentru celelalte state actele vor fi supralegalizate sau însoțite de adeverința de autenticitate emisă de către autoritățile competente din ţțara de proveniență. Scutirea de apostilare sau supralegalizare este permisă în temeiul legii, al unui tratat internaţional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate
Lista statelor pentru care se solicită apostilarea sau supralegalizarea. (https://cnred.edu.ro/ro/universitati-de-top)
Documente necesare:
- Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
- Actul de identitate - În copie, cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie legalizată*, respectiv copie şi traducere legalizată, după caz)
- Diploma de doctor -În copie şi traducere legalizată, însoțită, dacă este cazul, de un document eliberat de instituția emitentă a actului de studii care să conțină denumirea domeniului de studii universitare de doctorat în care solicitantul a obținut diploma şi titul de doctor (acest document nu este necesar dacă domeniul de doctorat este indicat în diploma de doctor)
- Rezumatul tezei de doctorat - Pe lângă rezumatul tezei de doctorat este nevoie și de teza de doctorat în format electronic sau link către adresa site-ului unde este postat(ă) rezumatul/teza, într-o limbă de circulație internațională (link-ul va fi indicat în cererea de recunoaştere a diplomei de doctor)
- Curriculum Vitae - Trebuie să includă detalii privind stagiul de doctorat desfăşurat în străinătate
- Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - Este asumată prin semnarea de către solicitant
- Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului - Valoarea taxei este de 150 lei şi se poate achita direct la casieria UTBv sau prin virament bancar in lei, euro sau usd în conturile (HS10/15.02.2017, pt.III.15)
În cazul în care dosarul este incomplet, în termen de maximum 10 zile de la primirea dosarului se comunică solicitantului actele care nu au fost depuse, electronic şi/sau prin poştă, Completarea dosarului se face în maximum 15 zile de la data transmiterii informării. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului.
Soluționarea dosarului se face în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi în cazurile în care este necesară verificarea autenticității documentelor din dosar şi/sau a statutului universității emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.
Decizia de recunoaştere sau nerecunoaştere a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiințe sau într-un domeniu profesional se emite de către rectorul Universității Transilvania din Braşov şi este comunicată solicitantului prin poştă la adresa de corespondență indicată în cererea de recunoaştere.
În cazul unei decizii de nerecunoaştere a diplomei şi titlului de doctor, solicitantului i se comunică inclusiv hotărârea motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei. Contestația se formulează în scris, se motivează, se înregistrează și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov.
Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată în termen de cel mult 30 zile de la data înregistrării la universitate. Decizia asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă la adresa de corespondență indicată.
Procedura poate fi accesată pe site-ul PCUe la: https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=995017&IdOperatiune=2
Metodologia de recunoaștere a diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate poate fi accesată la: https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologia_recunoastere_diploma_de_dr_22.06.2022.pdf
Primul pas este să completezi online formularul de înscriere. Apoi, urmărește calendarul admiterii pe admitere.unitbv.ro, pregătește-ți dosarul și încarcă documentele solicitate în perioada afișată pe site. Nu uita să verifici condițiile de admitere. Pentru facultățile unde admiterea se face pe baza examenelor, procură-ți bibliografia și urmărește informațiile legate de examen.
Abia așteptăm să-ți arătăm cum arată campusul nostru universitar, ce înseamnă viața de student și cum arată o zi din viața unui student la unitbv. Trimite-ne un email pe adresa birou.comunicare@unitbv.ro în care precizează data în care ai vrea să ne vizitezi, instituția/organizația de la care provii și numărul de persoane. Noi îți vom pregăti un tur al campusului UNITBV.
- *vizitele în campus se fac pentru grupuri de minimun 10 persoane.
La admitere, atunci când completezi formularul online de înscriere, trebuie să bifezi opțiunea „doresc loc în cămin”. Noi vom procesa cererea ta, iar după afișarea rezultatelor la admitere vom face repartiția locurilor în cămine, în ordinea mediile de intrare la facultate, în limita locurilor disponibile.
Prima dată trebuie să mergi la secretariatul facultății absolvite de unde îți vei lua suplimentul la diplomă. Apoi, fă-ți o programare AICI și mergi în ziua și ora când ești programat la Rectoratul Universității (B-dul Eroilor nr. 29), la etajul II, cam. 224 de unde îți vei ridica diploma. Trebuie să ai cu tine cartea de identitate în original (ai grijă să fie în termen). Programul biroului este de luni până vineri, între orele 12:00 – 15:00. Înainte să-ți iei diploma de la Rectorat trebuie să completezi și un formular care este disponibil AICI . Pentru ridicarea diplomelor nu se percepe nicio taxă în primii cinci ani de la data absolvirii, ulterior se achită o taxă de păstrare/stocare a actelor de studii. Click aici pentru mai multe detalii privind ridicarea diplomei de studii.
Contactați coordonatorul unuia dintre cele 30 de Centre de cercetare ale Institutului de Cercetare Dezvoltare. Datele lor de contact le găsiți la secțiunea Comunitatea UNITBV. Dacă proiectul implică mai multe centre de cercetare, contactați directorul Institutului de Cercetare pentru a stabili o întâlnire. Trimiteți un email la icdt@unitbv.ro cu solicitarea dumneavoastră.
Lista proiectelor de cercetare și descrierea rezultatelor obținute poate fi găsită aici.
Contactați Biroul de Relații cu Mediul Economic, la adresa brme@unitbv.ro și veți primi toate detaliile necesare.
Da, evenimentele Centrului Multicultural și Centrului Muzical sunt dedicate comunității brașovene și publicului interesat. Accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile în spațiul alocat evenimentelor. Verificați secțiunea Știri și evenimente pentru detalii.