Regulamentele concursurilor
Treasure hunt
La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate) și în funcție de numărul echipelor înscrise se va pleca în serii. Fiecare echipă va primi un set de indicii care vor face referire la diverse locații/spații/clădiri de pe Colina Universității. Odată identificate locațiile, echipele vor trebui să-și facă un selfie în acea locație și să încarce fotografiile pe paginile lor de Facebook/Instagram folosind #studentlaunitbv. Prima echipă din fiecare serie care va ghici ghici locațiile din indicii și vor prezenta organizatorilor pozele încărcate pe social media, vor fi declarate câștigătoare.
Fiecare echipă va primi indicii distincte. Indiciile nu vor fi identice de la o echipă la alta.
La final, prima echipă din fiecare serie care realizează toate cerințele jocului, va fi declarată câștigătoare.
În funcție de numărul de echipe înscrise, organizatorii vor decide dacă toate echipele vor primi deodată indiciile sau participanții vor fi împărțiți în serii. Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.
Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.
La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.
Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.
Quiz
La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate). Echipele vor primi un set de întrebări de cultură generală. Răspunsul corect la fiecare întrebare va fi notat cu un punct. Răspunsurile greșite sau lipsa unui răspuns vor fi notate cu 0.
Echipele vor avea avea timp de răspuns, 7 minute pentru fiecare set de întrebări. După fiecare 7 minute, organizatorii vor strânge foile cu răspunsuri și vor calcula punctajele.
La final, echipa care a cumulat cel mai mare punctaj, va fi declarată câștigătoare.
În cazul în care există două sau mai multe echipe cu punctaj egal, acestea vor primi un set suplimentar de întrebări și astfel se va crea o rundă de departajare. Echipa care cumulează cele mai multe puncte la această rundă de departajare va fi declarată câștigătoare.
Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.
Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.
La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.
Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.
Adu-mi, adu-mi...
La concurs pot participa toți studenții prezenți la concurs fără să fie nevoie de înscriere prealabilă. MC-ul evenimentului va solicita să i se aducă diverse obiecte. Studentul care aduce primul obiectul solicitat va primi un premiu.
Prezentare
1 octombrie, ora 16:30 , Colina Universității
Program
16:30 – 17:00 – Înscrierea studenților la concursuri, la standurile facultăților
17:00 – Startul competiției de Treasure Hunt
17:30– Startul competiției de Quiz
18:00– Premierea câștigătorilor
18:15 – Workshop Folcloric - Casa de Cultura a Studentilor Brasov
18:30 – Bianca Tacea- solist vocal
18:45 – Premierea câștigătorilor la competiții
19:00 – Petrecere & Mix session DJ Edwin
Primul pas este să completezi online formularul de înscriere. Apoi, urmărește calendarul admiterii pe admitere.unitbv.ro, pregătește-ți dosarul și încarcă documentele solicitate în perioada afișată pe site. Nu uita să verifici condițiile de admitere. Pentru facultățile unde admiterea se face pe baza examenelor, procură-ți bibliografia și urmărește informațiile legate de examen.
Abia așteptăm să-ți arătăm cum arată campusul nostru universitar, ce înseamnă viața de student și cum arată o zi din viața unui student la unitbv. Trimite-ne un email pe adresa birou.comunicare@unitbv.ro în care precizează data în care ai vrea să ne vizitezi, instituția/organizația de la care provii și numărul de persoane. Noi îți vom pregăti un tur al campusului UNITBV.
- *vizitele în campus se fac pentru grupuri de minimun 10 persoane.
La admitere, atunci când completezi formularul online de înscriere, trebuie să bifezi opțiunea „doresc loc în cămin”. Noi vom procesa cererea ta, iar după afișarea rezultatelor la admitere vom face repartiția locurilor în cămine, în ordinea mediile de intrare la facultate, în limita locurilor disponibile.
Prima dată trebuie să mergi la secretariatul facultății absolvite de unde îți vei lua suplimentul la diplomă. Apoi, fă-ți o programare AICI și mergi în ziua și ora când ești programat la Rectoratul Universității (B-dul Eroilor nr. 29), la etajul II, cam. 224 de unde îți vei ridica diploma. Trebuie să ai cu tine cartea de identitate în original (ai grijă să fie în termen). Programul biroului este de luni până vineri, între orele 12:00 – 15:00. Înainte să-ți iei diploma de la Rectorat trebuie să completezi și un formular care este disponibil AICI . Pentru ridicarea diplomelor nu se percepe nicio taxă în primii cinci ani de la data absolvirii, ulterior se achită o taxă de păstrare/stocare a actelor de studii. Click aici pentru mai multe detalii privind ridicarea diplomei de studii.
Contactați coordonatorul unuia dintre cele 30 de Centre de cercetare ale Institutului de Cercetare Dezvoltare. Datele lor de contact le găsiți la secțiunea Comunitatea UNITBV. Dacă proiectul implică mai multe centre de cercetare, contactați directorul Institutului de Cercetare pentru a stabili o întâlnire. Trimiteți un email la icdt@unitbv.ro cu solicitarea dumneavoastră.
Lista proiectelor de cercetare și descrierea rezultatelor obținute poate fi găsită aici.
Contactați Biroul de Relații cu Mediul Economic, la adresa brme@unitbv.ro și veți primi toate detaliile necesare.
Da, evenimentele Centrului Multicultural și Centrului Muzical sunt dedicate comunității brașovene și publicului interesat. Accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile în spațiul alocat evenimentelor. Verificați secțiunea Știri și evenimente pentru detalii.