Fii DJ la UNITBV!
Ești student la UNITBV, îți place muzica, îți place să o asculți, dar mai ales să o mixezi? îți dăm șansa să fii DJ la petrecerea de deschidere a anului universitar! Înscrie-te în concurs și hai să mixezi la cea mai mare petrecere studențească din Brașov!
Ce trebuie să faci?
Trimite-ne un mixaj de melodii, de max. 20 min și arată-ne că ești cel mai bun DJ din UNITBV! Noi vom posta mixurile primite, iar cel care strânge cele mai multe like-uri va fi desemnat DJ-ul oficial la Student LogIn, party-ul de deschidere al anului universitar.
Mai mult, îți punem la dispoziție mixerele și tot ce ai nevoie, pentru un set-up memorabil - 2 x Pioneer Cdj 3000 + Pioneer DJM 900 Nexus!
Calendarul concursului:
- 11 septembrie – lansarea concursului: trimite-ne mixul tău până în 17 septembrie
- 11-17 septembrie – trimiterea mixajelor
- 18 septembrie – postarea mixajelor pe social media și start vot
- 18-24 septembrie – votarea dj-ului preferat pe facebook, instagram și tik tok
- 25 septembrie – anunțarea câștigătorului
Înainte să te înscrii, citește cu atenție regulamentul de concurs.
Înscrierea concurenților se va face pe site-ul unitbv.ro, într-un formular dedicat, respectând regulamentul concursului, postat pe unitbv.ro/student-login. Înscrie-te aici!
Concurenții își vor încărca mixul pe propriul cont de youtube/soundcloud/alte platforme, ne vor trimite link-ul.
Vom selecta toate mixajele primite și le vom posta pe paginile de Facebook și Instagram ale UNITBV.
Vom aduna toate like-urile de pe toate platformele, iar la final, dj-ul cu cele mai multe likeuri (însumate) va fi declarat câștigător și va mixa la petrecerea de deschidere a anului universitar și va fi premiat cu un Kit de student UNITBV.
Regulamentele concursurilor
Fii DJ la UNITBV!
Participarea la concurs se va face după anunțul făcut de universitate, numit în continuare Organizator, pe site-ul instituției și pe rețele de socializare. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial în orice moment, anunțând însă publicul, în prealabil, prin folosirea oricăror mijloace. Prin participarea la acest concurs, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.
În vederea înscrierii și participării la concurs, participanților nu le vor fi impuse în contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator;
Perioada de desfășurare a concursului:
Concursul se va desfășura în perioada 11 septembrie – 25 septembrie 2023.
Mecanismul de desfășurare al concursului:
La concurs pot participa toate persoanele fizice (cu vârsta de cel puțin 18 ani, la data înscrierii), studenți ai universității.
Participarea la concursul "Fii DJ la UNITBV!" implică acceptarea necondiționată, exclusivă și irevocabilă a participanților ca numele, fotografiile și materialele filmate cu aceștia și câștigătorii să poată fi făcute publice și exploatate în scop de promovare de către Organizator fără nici un fel de pretenții din partea participanților și câștigătorilor, în toate mediile, pentru o durată de 1 an ulterior finalizării concursului, dacă este cazul.
Participanților li se vor solicita datele de identificare complete pentru validarea participării (nume și prenume, facultatea la care sunt înscriși și anul de studii, fotografie).
Înscrierea la concurs :
Înregistrarea participantului se face prin completarea formularului dedicat pe site-ul www.unitbv.ro/student-login;
Concurenții își vor încărca mix-ul pe propriul cont de youtube/soundcloud sau alte platforme și vor transmite link-ul organizatorului.
Un participant trebuie să se înregistreze:
- O singură dată, cu un cont, având: o adresă de e-mail validă, numele și prenumele, numele Facultății, anul de studii și un număr de telefon mobil, pe site-ul unitbv.ro în secțiunea dedicată concursului
- sa încarce o fotografie reprezentativă, precum și un link care să conțină înregistrarea audio - un mix muzical propriu, cu o durată de max. 20 de minute.
- completând și bifând toate câmpurile obligatorii.
Mix-ul uploadat trebuie să fie unic și original; durata maximă pentru mix trebuie să fie de 20 de minute; Vor fi luate în considerare mix-uri din orice gen de muzică dance (house, deep house, tech-house, techno, trance, drum & bass, fusion) pop, pop dance, rap, hip-hop, EDM.
Nu sunt admise în concurs înregistrările audio care conțin obscenități, limbaj vulgar, îndemn la comportament indecent, violent sau care prezintă mesaje cu caracter politic, xenofob, care îndeamnă la discriminare pe criterii de etnie, rasă, sex etc.
Organizatorul va avea dreptul de a respinge orice înregistrare care nu respectă cele de mai sus și de a descalifica participantul respectiv.
Mix-urile transmise vor fi postate pe rețelele de socializare (paginile oficiale de Facebook și Instagram) ale organizatorului iar câștigătorul va fi desemnat în funcție de numărul total de aprecieri (like, inimă). Toți concurenții vor beneficia de același număr de postări sau afișări. Ordinea postărilor va fi aleatorie.
Concurenților li se vor face publice numele, prenumele și fotografia.
Câștigătorul Concursului „Fii DJ la UNITBV” va fi anunțat pe 25 septembrie 2023.
Premiul acordat în cadrul concursului constă într-o sesiune de mixing live pe scena amplasată pe Colina Universității cu ocazia deschiderii anului universitar, în data de 2 octombrie 2023, pe echipamentele puse la dispoziție de organizator - 2 x Pioneer Cdj 3000 + Pioneer DJM 900 Nexus și un Kit de student la UNITBV. Ora exactă și durata sesiunii de mixing vor fi comunicate câștigătorului ulterior desemnării acestuia.
Nu se consideră validă înregistrarea realizată:
- exclusiv prin transmiterea mixului muzical, fără completarea datelor de înregistrare din formularul de înscriere (sau invers)
- fără acceptarea Regulamentului (a tuturor termenilor și condițiilor acestuia).
Trimiterile efectuate în următoarele condiții nu vor fi considerate înscrieri valabile la concurs:
(1) Dacă acestea sunt transmise în afara perioadei concursului;
(2) Daca mesajele trimise conțin alte informații decât cele menționate în prezentul Regulament;
(3) Dacă participanții utilizează pentru înscriere numere de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau care nu aparțin uneia dintre rețelele mobile naționale și care din această cauză nu pot fi contactate.
(4) Dacă participanții nu răspund la adresele de mail furnizate organizatorului la înscriere.
Desemnarea câștigătorului
Câștigătorul va fi desemnat prin totalizarea numărului de aprecieri (like+heart), de pe Instagram și Facebook. Concurentul cu cel mai mare număr de aprecieri va fi desemnat câștigător.
Va fi descalificat din concurs concurentul/concurenții care vor încerca să cumpere like-uri sau să obțină voturi suplimentare prin diverse metode tehnologice plătite sau ilegale.
Treasure hunt
La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate) și în funcție de numărul echipelor înscrise se va pleca în serii. Fiecare echipă va primi un set de indicii care vor face referire la diverse locații/spații/clădiri de pe Colina Universității. Odată identificate locațiile, echipele vor trebui să-și facă un selfie în acea locație și să încarce fotografiile pe paginile lor de Facebook/Instagram folosind #studentlaunitbv. Prima echipă din fiecare serie care va ghici ghici locațiile din indicii și vor prezenta organizatorilor pozele încărcate pe social media, vor fi declarate câștigătoare.
Fiecare echipă va primi indicii distincte. Indiciile nu vor fi identice de la o echipă la alta.
La final, prima echipă din fiecare serie care realizează toate cerințele jocului, va fi declarată câștigătoare.
În funcție de numărul de echipe înscrise, organizatorii vor decide dacă toate echipele vor primi deodată indiciile sau participanții vor fi împărțiți în serii. Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.
Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.
La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.
Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.
Quiz
La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate). Echipele vor primi un set de întrebări de cultură generală. Răspunsul corect la fiecare întrebare va fi notat cu un punct. Răspunsurile greșite sau lipsa unui răspuns vor fi notate cu 0.
Echipele vor avea avea timp de răspuns, 7 minute pentru fiecare set de întrebări. După fiecare 7 minute, organizatorii vor strânge foile cu răspunsuri și vor calcula punctajele.
La final, echipa care a cumulat cel mai mare punctaj, va fi declarată câștigătoare.
În cazul în care există două sau mai multe echipe cu punctaj egal, acestea vor primi un set suplimentar de întrebări și astfel se va crea o rundă de departajare. Echipa care cumulează cele mai multe puncte la această rundă de departajare va fi declarată câștigătoare.
Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.
Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.
La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.
Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.
Adu-mi, adu-mi...
La concurs pot participa toți studenții prezenți la concurs fără să fie nevoie de înscriere prealabilă. MC-ul evenimentului va solicita să i se aducă diverse obiecte. Studentul care aduce primul obiectul solicitat va primi un premiu.
![](/images/stiri_si_evenimente/2021/evenimente/Login_mic.jpg)
Prezentare
2 octombrie, ora 17.00, Colina Universității
Primul pas este să completezi online formularul de înscriere. Apoi, urmărește calendarul admiterii pe admitere.unitbv.ro, pregătește-ți dosarul și încarcă documentele solicitate în perioada afișată pe site. Nu uita să verifici condițiile de admitere. Pentru facultățile unde admiterea se face pe baza examenelor, procură-ți bibliografia și urmărește informațiile legate de examen.
Abia așteptăm să-ți arătăm cum arată campusul nostru universitar, ce înseamnă viața de student și cum arată o zi din viața unui student la unitbv. Trimite-ne un email pe adresa birou.comunicare@unitbv.ro în care precizează data în care ai vrea să ne vizitezi, instituția/organizația de la care provii și numărul de persoane. Noi îți vom pregăti un tur al campusului UNITBV.
- *vizitele în campus se fac pentru grupuri de minimun 10 persoane.
La admitere, atunci când completezi formularul online de înscriere, trebuie să bifezi opțiunea „doresc loc în cămin”. Noi vom procesa cererea ta, iar după afișarea rezultatelor la admitere vom face repartiția locurilor în cămine, în ordinea mediile de intrare la facultate, în limita locurilor disponibile.
Prima dată trebuie să mergi la secretariatul facultății absolvite de unde îți vei lua suplimentul la diplomă. Apoi, fă-ți o programare AICI și mergi în ziua și ora când ești programat la Rectoratul Universității (B-dul Eroilor nr. 29), la etajul II, cam. 224 de unde îți vei ridica diploma. Trebuie să ai cu tine cartea de identitate în original (ai grijă să fie în termen). Programul biroului este de luni până vineri, între orele 12:00 – 15:00. Înainte să-ți iei diploma de la Rectorat trebuie să completezi și un formular care este disponibil AICI . Pentru ridicarea diplomelor nu se percepe nicio taxă în primii cinci ani de la data absolvirii, ulterior se achită o taxă de păstrare/stocare a actelor de studii. Click aici pentru mai multe detalii privind ridicarea diplomei de studii.
Contactați coordonatorul unuia dintre cele 30 de Centre de cercetare ale Institutului de Cercetare Dezvoltare. Datele lor de contact le găsiți la secțiunea Comunitatea UNITBV. Dacă proiectul implică mai multe centre de cercetare, contactați directorul Institutului de Cercetare pentru a stabili o întâlnire. Trimiteți un email la icdt@unitbv.ro cu solicitarea dumneavoastră.
Lista proiectelor de cercetare și descrierea rezultatelor obținute poate fi găsită aici.
Contactați Biroul de Relații cu Mediul Economic, la adresa brme@unitbv.ro și veți primi toate detaliile necesare.
Da, evenimentele Centrului Multicultural și Centrului Muzical sunt dedicate comunității brașovene și publicului interesat. Accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile în spațiul alocat evenimentelor. Verificați secțiunea Știri și evenimente pentru detalii.