Procedura privind recunoaşterea automată în Universitatea Transilvania din Braşov a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

Prezenta procedură reglementează recunoaşterea automată în Universitatea Transilvania din Braşov a calității de conducător de doctorat sau abilitării obținută în instituții acreditate de învățământ superior din străinătate.

În derularea procesului de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau abilitării, IOSUD-Uiversitatea Transilvania din Brașov (IOSUD-UTBv) poate consulta Centrul Național de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (CNRED) şi respectiv Consiliul Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU).

În cadrul IOSUD-UNITBV, dosarele de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării sunt evaluate de către comisii de evaluare internă constituite la nivelul SDI în conformitate cu Regulamentul privind obținerea atestatului de abilitare în Universitatea Transilvania din Braşov.

Documente necesare:

1. Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
2.Actul de identitate - În copie cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul) şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie legalizată, respectiv copie şi traducere legalizată, după caz).
3.Diploma de doctor - Obținută în România (în copie legalizată) sau la una din instituțiile acreditate de învățământ universitar sau la una dintre instituțiile acreditate de învățământ universitar din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană și în universități de prestigiu din alte state incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului de resort și actualizată periodic, (în copie şi traducere legalizată), respectiv atestatul de recunoaştere emis de CNRED a diplomei de doctor obținută la alte instituții acreditate de învățământ universitar din străinătate (atestat în copie legalizată, însoțit de diploma de doctor în copie).
4.Diploma/adeverința care atestă calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea - Eliberată la una din instituțiile acreditate de învățământ universitar sau la una dintre instituțiile acreditate de învățământ universitar din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană și în universități de prestigiu din alte state incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului de resort și actualizată periodic, în care trebuie menționat clar domeniul de studii doctorale în care solicitantul a obținut conducerea de doctorat sau abilitarea (în copie şi traducere legalizată)
5.Curriculum Vitae - Care să includă detalii privind activitatea anterioară de conducere de doctorat (după caz)
6.Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - Este asumată prin semnarea de către solicitant
7.Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului.

Dosarul de recunoaştere este direcționat către Școala Doctorală Interdisciplinară (SDI) a Universității, care efectuează următoarele operațiuni:
(1) verifică dacă dosarul conține toate documentele cerute;
(2) comunică solicitantului, electronic şi/sau prin poştă, actele care nu au fost depuse, dacă dosarul este incomplet, în termen de maximum 10 zile de la primirea dosarului de la registratura universității. Completarea dosarului se face în maximum 20 zile de la data transmiterii de către SDI a informării, documentele depunându-se spre completare la registratura universității. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului în baza avizului emis de SDI. În caz de respingere a dosarului, solicitantul sau reprezentantul acestuia cu procură notarială are dreptul să ridice documentele depuse, prin completarea unei cereri în termen de maximum 3 luni de la depunerea dosarului sau să solicite să-i fie trimise documentele din dosar prin poştă, caz în care spezele poştale sunt suportate de solicitant la destinație, nefiind vorba de spezele incluse în taxa de procesare. Neridicarea dosarului în termenul prevăzut îl decade pe solicitant din dreptul de a mai solicita documentele şi dă universității dreptul de a le distruge;
(3) transmite dosarul complet către coordonatorul domeniului de doctorat, care, la rândul său, trimite la SDI propunerea de comisie de evaluare internă (conform Art. 8 din metodologie).

Comisia de evaluare internă examinează dosarul solicitantului în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi prin decizia comisiei de evaluare în cazurile în care este necesară verificarea autenticității documentelor din dosar şi/sau a statutului universității emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.

Pentru evaluarea dosarului de recunoștere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării, comisia de evaluare internă de specialitate procedează astfel:

1.verifică statutul instituției de învățământ superior care a emis documentele supuse recunoaşterii şi programul de studii universitare de doctorat în care solicitantul solicită recunoaşterea calității de conducător de doctorat sau abilitării. În cazul în care există îndoieli asupra autenticității şi legalității emiterii documentelor depuse la dosar, acestea se transmit către CNRED în format electronic, pentru verificare, constatarea CNRED fiind obligatorie;

2.respinge dosarul în cazul în care instituția emitentă a documentului care atestă calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea nu se încadrează în cerințele menționate în prezenta procedură, respectiv dacă domeniul de studii universitare de doctorat în care s-a obținut calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea nu corespunde/ nu este echivalent unui domeniu dintre cele autorizate/acreditate să funcționeze în Şcoala Doctorală Interdisciplinară din IOSUD-UNITBV

3. pronunță o rezoluție motivată cu privire la solicitarea de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării, pe care o transmite conducerii SDI

În cazul unei decizii de nerecunoaştere a calității de conducător de doctorat sau abilitării, solicitantului i se comunică inclusiv rezoluția motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei. Contestația se formulează în scris, se motivează, se înregistrează și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov.

Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată de către Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din IOSUD-UTBv în termen de cel mult 30 zile de la data înregistrării la universitate. Decizia CSUD asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă  la adresa de corespondență indicată.

Recunoașterea calității de conducător de doctorat sau abilitării de către IOSUD-UTBv nu conferă automat dreptul de a conduce doctorate în IOSUD-UTBv. Calitatea de conducător de doctorat în cadrul Școlii Doctorale Interdisciplinare se obține prin parcurgerea procedurilor și reglementărilor interne, în vigoare la data solicitării.

https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=989246&IdOperatiune=2

https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologie_recunoastere_calitate_conducator_doctorat_20.04.2022.pdf

Achiziția de materiale pentru activitati instruire, proiect ROSE - DPM

 Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov - Facultatea de Design de Produs și Mediu a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale-Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi PENTRU UNIVERSITĂȚI – Categorie de grant- SGNU - MARE derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE, şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare

Documentatie invitatie participare achizitie de materiale pt activitati de instruire

Invitatie participare REVIZII TEHNICE NECESARE FUNCȚIONĂRII CENTRALELOR TERMICE DIN UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRAȘOV. Servicii necesare obtinerii avizelor/autorizatiilor centralelor termice din Universitatea Transilvania

14.10.2019

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la procedura de achizitie directă, în vederea achizitionarii de REVIZII TEHNICE NECESARE FUNCȚIONĂRII CENTRALELOR TERMICE DIN UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRAȘOV (50720000-8 - Servicii de reparare și de întreținere a încălzirii centrale (Rev.2)), conform caiet de sarcini cu specificatiile tehnice atasate prezentei invitatii.Informatii suplimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV- Biroul de achizitii publice si Serviciul Administrativ Patrimoniu tel/fax: 0268/414.900; adresa de email : tehnic@unitbv.ro;Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier

Termenul limita de primirea ofertelor este 18.10.2019 ora 10.00.

Invitatie participare servicii revizii centrale

Depuneri candidaturi - Directori Departamente 2019
Depuneri candidaturi director departament 2019

Facultatea de Inginerie mecanică

Departamentul - Inginerie Mecanică
1. Scutaru Luminița Maria: CV / Plan managerial
2. Velea Marian Nicolae: CV / Plan managerial
3. Cerbu Camelia: CV / Plan managerial
4. Baba Marius: CV / Plan managerial
Departamentul - Autovehicule şi Transporturi
1. Șoica Adrian: CV / Plan managerial
2. Dima Dragoș: CV / Plan managerial

Facultatea de Inginerie tehnologică şi management industrial

Departamentul - Ingineria Fabricației
1. Morariu Cristin: CV / Plan managerial
Departamentul - Inginerie şi Management Industrial
1. Sârbu Flavius: CV / Plan managerial

Facultatea de Ştiința şi ingineria materialelor

Departamentul - Ingineria Materialelor şi Sudură
1. Olah Arthur: CV / Plan managerial
Departamentul - Ştiința Materialelor
1. Gabor Camelia: CV / Plan managerial

Facultatea de Inginerie electrică şi știința calculatoarelor

Departamentul - Inginerie Electrică şi Fizică Aplicată
1. Aciu Lia: CV / Plan managerial
Departamentul - Automatică şi Tehnologia Informației
1. Moraru Sorin: CV / Plan managerial
Departamentul - Electronică şi Calculatoare
1. Stanca Cornel: CV / Plan managerial

Facultatea de Silvicultură şi exploatări forestiere

Departamentul - Silvicultură
1. Gurean Dan: CV / Plan managerial
Departamentul - Exploatări Forestiere, Amenajarea Pădurilor şi Măsurători Terestre
1. Borz Stelian: CV / Plan managerial
2. Derczeni Rudolf: CV / Plan managerial

Facultatea de Ingineria lemnului

Departamentul - Prelucrarea Lemnului şi Designul Produselor din Lemn
1. Coșereanu Camelia: CV / Plan managerial

Facultatea de Construcții

Departamentul - Instalații pentru Construcții
1. Horneț Mircea: CV / Plan managerial
2. Cîrstolovean Lucian: CV / Plan managerial
3. Dragomir George: CV / Plan managerial
Departamentul - Inginerie Civilă
1. Tamaș Florin: CV / Plan managerial
2. Botiș Florin: CV / Plan managerial

Facultatea de Alimentație şi turism

Departamentul - Ingineria şi Managementul Alimentației şi Turismului
1. Pădureanu Vasile: CV / Plan managerial

Facultatea de Design de produs şi mediu

Departamentul - Design de Produs, Mecatronică şi Mediu
1. Cristea Luciana: CV / Plan managerial

Facultatea de Matematică şi informatică

Departamentul - Matematică şi Informatică
1. Popescu Ovidiu: CV / Plan managerial

Facultatea de Ştiințe economice şi administrarea afacerilor

Departamentul - Marketing, Turism – Servicii şi Afaceri Internaționale
1. Constantin Cristinel: CV / Plan managerial
Departamentul - Finanțe, Contabilitate şi Teorie Economică
1, Suciu Titus: CV / Plan managerial
2. Duguleană Constantin: CV / Plan managerial
Departamentul - Management şi Informatică Economică
1. Foriș Tiberiu: CV / Plan managerial

Facultatea de Psihologie şi științele educației

Departamentul - Psihologie, Educație şi Pregătirea Personalului Didactic
1. Necșoi Daniela: CV / Plan managerial
2. Voinea Mihaela: CV / Plan managerial

Facultatea de Educație fizică şi sporturi montane

Departamentul - Educație Fizică şi Motricitate Specială
1. Nechita Florentina: CV / Plan managerial
Departamentul - Performanță Motrică
1. Oancea Bogdan Marian: CV / Plan managerial

Facultatea de Muzică

Departamentul - Interpretare şi Pedagogie Muzicală
1. Filip Ignac Csaba: CV / Plan managerial

Facultatea de Medicină

Departamentul - Discipline Fundamentale Profilactice şi Clinice
1. Dima Lorena: CV / Plan managerial
Departamentul - Specialități Medicale şi Chirurgicale
1. Irimie Marius: CV / Plan managerial

Facultatea de Litere

Departamentul - Literatură şi Studii Culturale
1. Ilie Rodica: CV / Plan managerial
Departamentul - Lingvistică Teoretică şi Aplicată
1. Săftoiu Răzvan: CV / Plan managerial

Facultatea de Drept

Departamentul - Drept
1. Hlipcă Miron Petru: CV / Plan managerial
2. Gheorghe Carmen: CV / Plan managerial
3. Șaramet Oana: CV / Plan managerial

Facultatea de Sociologie şi comunicare

Departamentul - Ştiințe Sociale şi ale Comunicării
1. Rățulea Gabriela: CV / Plan managerial

Servicii de dezinsectie si deratizare

 Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel / fax: 0268/413000 / 410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la procedura de achizitie directa, in vederea achizitionarii de „Servicii de dezinsectie si deratizare” (90921000-9 Servicii de dezinfectie si dezinsectie, 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2), conform anexei cu specificatiile tehnice atasate prezentei invitatii. Informatii suplimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV - Biroul de Achizitii Publice tel/fax: 0268/414.900; adresa de email: tehnic@unitbv.ro; persoana de contact Dogar Liviu Doru. Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier.Termenul limita de primirea ofertelor este 27.09.2019 ora 11.00.

Invitatie_participare_servicii_dezinsectie_si_deratizare

Achizitie Servicii transport, cazare si masa pentru participanții la vizita de studiu în județul Sibiu

Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE și intenționează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția serviciilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele servicii transport, cazare si masa Sibiu.

 

Invitatie participare