Procedura privind recunoaşterea în Universitatea Transilvania din Braşov a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

Procedura reglementează  recunoașterea în Universitatea Transilvania din Brașov a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute la:

  1. a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
  2. b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
  3. c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar.

Recunoaşterea de către Universitatea Transilvania din Brașov a funcțiilor didactice obținute în străinătate se realizează în scopul angajării pe posturile vacante din statele de funcții ale Universității, în regim de plată cu ora.

Recunoaşterea funcțiilor didactice obținute în străinătate conform prezentei metodologii este valabilă şi produce efecte juridice doar la nivelul Universității Transilvania din Brașov.

Lista universităților de prestigiu din alte state este disponibilă la https://cnred.edu.ro/ro/universitati-de-top

Documente necesare:

    1. Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
    2. Actul de identitate - În copie cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi).
    3. Diplomă de doctor - În copie, dacă actul de studii este obținut în România sau într-o instituție de învățământ universitar acreditată din statele membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană sau într-o universitate inclusă în Lista universitățtilor de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului educatiei. Dacă actul de studii este obținut la alte instituții acreditate de învățământ universitar din străinătate decât cele menționate anterior, Diploma de doctor va fi însoțită de atestatul de recunoaştere emis de CNRED, în copie, dacă actul de studii este emis  în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi. În cazul în care domeniul de doctorat nu este indicat în diploma de doctor, aceasta va fi însoțită de un document eliberat de instituția emitentă a actului de studii care să conțină denumirea domeniului de studii universitare de doctorat în care solicitantul a obținut diploma şi titul de doctor, în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi).
    4. Curriculum Vitae – redactat în limba română sau engleză. Trebuie să includă detalii privind stagiul de doctorat.
    5. Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - redactată în limba română sau engleză. Este asumată prin semnătură de către solicitant.
    6. Dovada funcției didactice - în copie pentru documentele în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană şi traducere autorizată pentru celelalte limbi . Acest document este eliberat de instituția care a acordat funcția didactică:
      a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
      b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
      c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar.
    7. Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului - Valoarea taxei este de 150 lei (HS nr. 10 din 15.02.2017, pt. III15) și se poate achita direct la casieria Universității sau prin virament bancar în lei, euro sau usd în conturile:
      Plata pe teritoriul României
      Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
      Cod fiscal: 4317754
      Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
      b. Plata din afara țării:
      Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
      Banca: BCR București
      Cod SWIFT: RNCBROBU
      Cod fiscal: 4317754
      Cod IBAN: RO26RNCB0053048605430006
      Suma: echivalentul sumei de 150 lei în euro, la cursul BNR din data plății.

În cadrul Universității, dosarele de recunoaştere a funcțiilor didactice sunt evaluate de către CRID (Centrul de Resurse de Informare şi Documentare):
(1) verifică dacă dosarul conține toate documentele;
(2) comunică solicitantului, electronic şi/sau prin poştă, actele care nu au fost depuse, dacă dosarul este incomplet, în termen de maximum 10 zile de la primirea dosarului de la registratura universității. Completarea dosarului se face în maximum 20 zile de la data transmiterii de către CRID a informării, documentele depunându-se spre completare la registratura universității. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului în baza avizului emis de CRID. În caz de respingere a dosarului, solicitantul sau reprezentantul acestuia cu procură notarială are dreptul să ridice documentele depuse, prin completarea unei cereri în termen de maximum 3 luni de la depunerea dosarului sau să solicite să-i fie trimise documentele din dosar prin poştă, caz în care spezele poştale sunt suportate de solicitant la destinație, nefiind vorba de spezele incluse în taxa de procesare. Neridicarea dosarului în termenul prevăzut îl decade pe solicitant din dreptul de a mai solicita documentele şi dă universității dreptul de a le distruge.

În procesul de verificare CRID poate utiliza resurse cum ar fi:
- Sistemul de informare al pieței interne (IMI), pentru comunicare şi schimb de informații cu autoritățile competente din alte țări ale UE;
- instrumentul de traducere eTranslation pus la dispoziție de Comisia Europeană;
- Baza de date a instituțiilor de învățământ superior a Asociației Internaționale a Universităților (WHED).

Comisia de evaluare stabilită de Centrul de Resurse de Informare şi Documentare examinează dosarul solicitantului în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi prin decizia comisiei de evaluare în cazurile în care este necesară verificarea autenticității documentelor din dosar şi/sau a statutului universității emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.

Pentru evaluarea dosarului, comisia de evaluare procedează astfel:
a) verifică statutul instituției de învățământ superior care a emis documentele supuse recunoaşterii. În cazul în care există îndoieli asupra autenticității şi legalității emiterii documentelor depuse la dosar, acestea se transmit către CNRED în format electronic, pentru verificare, constatarea CNRED fiind obligatorie;
b) respinge dosarul în cazul în care instituția emitentă a dovezii nu se încadrează în categoriile menționate la Art. 1 din metodologie;

Decizia de recunoaştere sau nerecunoaştere a funcției didactice obținute în străinătate,  se emite de către rectorul Universității Transilvania din Braşov, conform normelor legale. Decizia de recunoaștere sau de nerecunoaștere a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate va fi emisă de Rectorul ULBS, și va fi transmisă solicitantului în format letric semnată olograf sau în format electronic cu semnătură electronică, în conformitate conform cu modul în care a fost făcută solicitarea.

În cazul unei decizii de nerecunoaştere a funcției didactice obținute în străinătate, solicitantului i se comunică inclusiv hotărârea motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei, printr-o cerere motivată care se va depune la registratura Universității, sau se va transmite prin poștă, sau se va transmite electronic (e-mail la adresa menționată în prezenta procedură, sau în platforma electronică în care a fost înregistrată solicitarea – după caz).

Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată de către Consiliul de Administrație (CA) al Universității, în termen de cel mult 30 zile. Decizia CA asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă  la adresa de corespondență indicată.

Procedura poate fi accesată pe site-ul PCUe la:https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=995277&IdOperatiune=2

Metodologia privind recunoașterea funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate este disponibilă la: https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologia_recunoastere_functii_didactice_15.02.2017.pdf

Procedura privind eliberarea adeverinței de autenticitate

Procedura reglementează procesul de eliberare a adeverinței de autenticitate solicitată de absolvenții universității.

Procedura se aplică absolvenților Universității Transilvania din Brașov.

Adeverința de autenticitate certifică autenticitatea, valabilitatea și corectitudinea înscrisurilor din actul de studii și documentele universitare anexă la actul de studii.

Documente de referință: Regulament-Cadru din 27 aprilie 2020 privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în sistemul de învățământ superior, aprobat prin ordinul MEN nr. 4156/2020.

Documente necesare:

  1. Cerere eliberare adeverință de autenticitate: Solicitantul depune Cererea de eliberare a adeverinței de autenticitate împreună cu chitanța ce reprezintă taxa pentru eliberarea adeverinței. Cererea este depusă la Registratura universității sau o transmite pe email la Biroul Acte studii, conform informațiilor de pe pagina universității: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html
  2. Copii ale diplomei/certificatului şi a suplimentului la diplomă/foii matricole ce se depun odată cu cererea pentru eliberarea adeverinței la Registratura universității sau le transmite pe email la Biroul Acte studii, conform informațiilor de pe pagina universității: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html
  3. Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului. Modalitate de plată: 
    Este obligatoriu ca la achitarea diferitelor taxe către Universitatea Transilvania din Brașov, fie ele prin ordin de plată, transfer bancar sau mandat poștal, să fie completate următoarele date de identificare: 
    Beneficiar: Universitatea Transilvania din Brașov
    Cod fiscal: 4317754
    Cod IBAN: RO08TREZ13120F330500XXXX
    Cod SWIFT: BIC/SWIFT TREZROBU (acest cod este obligatoriu în cazul achitării taxelor din străinătate). 
    Banca: TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAȘOV

Modelul de cerere pentru eliberarea adeverinței de autenticitate se găsește la link-ul: https://www.unitbv.ro/studenti/administrative/acte-de-studii.html

Cererile de eliberare a adeverinței de autenticitate, împreună cu documentele anexate, sunt centralizate la Biroul Acte studii, care împreună cu Secretarul facultății și Secretarul SDI, după caz, verifică autenticitatea documentelor.

În urma analizei documentelor, Biroul Acte studii emite adeverința de autenticitate, care se trimite spre avizare către structura ce a verificat documentul Decan facultate și Secretar șef facultate, respectiv Director SDI și Secretar SDI.

Documentele avizate sunt semnate de Secretarul șef pe universitate și Rectorul Universității şi se aplică sigiliul Universității Transilvania din Brașov.

Adeverința de autenticitate se  transmite de Biroul Acte studii către Registratura universității.

Adeverința de autenticitate se eliberează de către Universitate, în original, cu respectarea condițiilor practicate la eliberarea actelor universității.

Modelul adeverinței de autenticitate se găsește la link-ul: https://www.unitbv.ro/documente/acte_studii/adeverinta_autenticitate.pdf

Procedura privind recunoaşterea în Universitatea Transilvania din Braşov a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiințe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate

Procedura reglementează recunoașterea în Universitatea Transilvania din Brașov a diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu professional, obținute în străinătate  la :

  1. a) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare dintr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European şi din Confederația Elvețiană;
  2. b) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată/actualizată prin ordin al ministrului de resort;
  3. c) instituții acreditate de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare care fac obiectul unei convenții internaționale de recunoaştere reciprocă, încheiate la nivel interguvernamental sau interuniversitar.

Recunoaşterea diplomei  şi  titlului  de  doctorde  către UTBv,  conform  prezentei metodologii, este valabilă şi produce efecte juridice doar la nivelul UTBv şi se realizează în scopul înscrierii  la  programele  postuniversitare,  obținerii  abilitării,  ocupării  unei  funcții  didactice  sau  de cercetare în cadrul UTBv.

Diplomele de doctor supuse recunoaşterii vor fi autentificate cu apostila de la Haga pentru statele care sunt părți ale Convenției privind Apostila de la Haga, iar pentru celelalte state actele vor fi supralegalizate sau însoțite de adeverința de autenticitate emisă de către autoritățile competente din ţțara de proveniență. Scutirea de apostilare sau supralegalizare este permisă în temeiul legii, al unui tratat internaţional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate

Lista statelor pentru care se solicită apostilarea sau supralegalizarea. (https://cnred.edu.ro/ro/universitati-de-top)

Documente necesare:

    1. Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
    2. Actul de identitate - În copie, cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie legalizată*, respectiv copie şi traducere legalizată, după caz)
    3. Diploma de doctor -În copie şi traducere legalizată, însoțită, dacă este cazul, de un document eliberat de instituția emitentă a actului de studii care să conțină denumirea domeniului de studii universitare de doctorat în care solicitantul a obținut diploma şi titul de doctor (acest document nu este necesar dacă domeniul de doctorat este indicat în diploma de doctor)
    4. Rezumatul tezei de doctorat - Pe lângă rezumatul tezei de doctorat este nevoie și de teza de doctorat în format electronic sau link către adresa site-ului unde este postat(ă) rezumatul/teza, într-o limbă de circulație internațională (link-ul va fi indicat în cererea de recunoaştere a diplomei de doctor)
    5. Curriculum Vitae - Trebuie  să includă detalii privind stagiul de doctorat desfăşurat în străinătate
    6. Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - Este asumată prin semnarea de către solicitant
    7. Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului - Valoarea taxei este de 150 lei şi se poate achita direct la casieria UTBv sau prin virament bancar in lei, euro sau usd în conturile (HS10/15.02.2017, pt.III.15)

În cazul în care dosarul este incomplet, în termen de maximum  10  zile  de  la  primirea  dosarului se comunică solicitantului actele care nu au fost depuse, electronic şi/sau prin poştă, Completarea dosarului se face în maximum 15 zile de la data transmiterii informării. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului.

Soluționarea dosarului se face în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi în cazurile în care este necesară  verificarea  autenticității  documentelor  din  dosar  şi/sau  a  statutului  universității  emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.

Decizia de recunoaştere sau nerecunoaştere a diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiințe sau într-un  domeniu  profesional se emite de către rectorul Universității Transilvania din Braşov  şi  este  comunicată  solicitantului  prin  poştă  la  adresa  de corespondență indicată în cererea de recunoaştere.

În cazul unei decizii de nerecunoaştere a diplomei şi titlului de doctor, solicitantului i se comunică inclusiv hotărârea motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei. Contestația se formulează în scris, se motivează, se înregistrează și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov.

Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată în termen de cel mult 30 zile de la data înregistrării la universitate. Decizia asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă la adresa de corespondență indicată.

Procedura poate fi accesată pe site-ul PCUe la: https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=995017&IdOperatiune=2

Metodologia de recunoaștere a diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate poate fi accesată la: https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologia_recunoastere_diploma_de_dr_22.06.2022.pdf

Procedura privind recunoaşterea automată în Universitatea Transilvania din Braşov a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

Prezenta procedură reglementează recunoaşterea automată în Universitatea Transilvania din Braşov a calității de conducător de doctorat sau abilitării obținută în instituții acreditate de învățământ superior din străinătate.

În derularea procesului de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau abilitării, IOSUD-Uiversitatea Transilvania din Brașov (IOSUD-UTBv) poate consulta Centrul Național de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (CNRED) şi respectiv Consiliul Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU).

În cadrul IOSUD-UNITBV, dosarele de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării sunt evaluate de către comisii de evaluare internă constituite la nivelul SDI în conformitate cu Regulamentul privind obținerea atestatului de abilitare în Universitatea Transilvania din Braşov.

Documente necesare:

1. Cerere tip - În cerere se vor menționa obligatoriu toate datele de contact (corespondență) ale solicitantului, în vederea comunicării pe parcursul procesului de recunoaştere, solicitantul asumându-şi corectitudinea datelor declarate. Nesoluționarea cererii nu poate fi imputată universității în cazul în care solicitantul nu urmăreşte corespondența primită sau nu dă curs în termen solicitărilor privind dosarul de recunoaştere.
2.Actul de identitate - În copie cu mențiunea olografă a solicitantului privind conformitatea cu originalul) şi, dacă este cazul, dovada schimbării numelui în raport cu numele de pe actele de studii (în copie legalizată, respectiv copie şi traducere legalizată, după caz).
3.Diploma de doctor - Obținută în România (în copie legalizată) sau la una din instituțiile acreditate de învățământ universitar sau la una dintre instituțiile acreditate de învățământ universitar din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană și în universități de prestigiu din alte state incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului de resort și actualizată periodic, (în copie şi traducere legalizată), respectiv atestatul de recunoaştere emis de CNRED a diplomei de doctor obținută la alte instituții acreditate de învățământ universitar din străinătate (atestat în copie legalizată, însoțit de diploma de doctor în copie).
4.Diploma/adeverința care atestă calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea - Eliberată la una din instituțiile acreditate de învățământ universitar sau la una dintre instituțiile acreditate de învățământ universitar din state membre ale Uniunii Europene, ale Spațiului Economic European, din Confederația Elvețiană și în universități de prestigiu din alte state incluse în Lista universităților de prestigiu din alte state, aprobată prin ordin al ministrului de resort și actualizată periodic, în care trebuie menționat clar domeniul de studii doctorale în care solicitantul a obținut conducerea de doctorat sau abilitarea (în copie şi traducere legalizată)
5.Curriculum Vitae - Care să includă detalii privind activitatea anterioară de conducere de doctorat (după caz)
6.Lista de lucrări şi contribuții ştiințifice - Este asumată prin semnarea de către solicitant
7.Dovada de plată a taxei de procesare a dosarului.

Dosarul de recunoaştere este direcționat către Școala Doctorală Interdisciplinară (SDI) a Universității, care efectuează următoarele operațiuni:
(1) verifică dacă dosarul conține toate documentele cerute;
(2) comunică solicitantului, electronic şi/sau prin poştă, actele care nu au fost depuse, dacă dosarul este incomplet, în termen de maximum 10 zile de la primirea dosarului de la registratura universității. Completarea dosarului se face în maximum 20 zile de la data transmiterii de către SDI a informării, documentele depunându-se spre completare la registratura universității. Necompletarea în termen atrage de drept respingerea dosarului în baza avizului emis de SDI. În caz de respingere a dosarului, solicitantul sau reprezentantul acestuia cu procură notarială are dreptul să ridice documentele depuse, prin completarea unei cereri în termen de maximum 3 luni de la depunerea dosarului sau să solicite să-i fie trimise documentele din dosar prin poştă, caz în care spezele poştale sunt suportate de solicitant la destinație, nefiind vorba de spezele incluse în taxa de procesare. Neridicarea dosarului în termenul prevăzut îl decade pe solicitant din dreptul de a mai solicita documentele şi dă universității dreptul de a le distruge;
(3) transmite dosarul complet către coordonatorul domeniului de doctorat, care, la rândul său, trimite la SDI propunerea de comisie de evaluare internă (conform Art. 8 din metodologie).

Comisia de evaluare internă examinează dosarul solicitantului în termen de cel mult 45 de zile de la data depunerii dosarului complet (inclusiv a documentelor solicitate spre completare, după caz). Termenul de soluționare se poate prelungi prin decizia comisiei de evaluare în cazurile în care este necesară verificarea autenticității documentelor din dosar şi/sau a statutului universității emitente. Solicitantul va fi informat în scris cu privire la motivele nesoluționării în termenul anterior menționat.

Pentru evaluarea dosarului de recunoștere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării, comisia de evaluare internă de specialitate procedează astfel:

1.verifică statutul instituției de învățământ superior care a emis documentele supuse recunoaşterii şi programul de studii universitare de doctorat în care solicitantul solicită recunoaşterea calității de conducător de doctorat sau abilitării. În cazul în care există îndoieli asupra autenticității şi legalității emiterii documentelor depuse la dosar, acestea se transmit către CNRED în format electronic, pentru verificare, constatarea CNRED fiind obligatorie;

2.respinge dosarul în cazul în care instituția emitentă a documentului care atestă calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea nu se încadrează în cerințele menționate în prezenta procedură, respectiv dacă domeniul de studii universitare de doctorat în care s-a obținut calitatea de conducător de doctorat sau abilitarea nu corespunde/ nu este echivalent unui domeniu dintre cele autorizate/acreditate să funcționeze în Şcoala Doctorală Interdisciplinară din IOSUD-UNITBV

3. pronunță o rezoluție motivată cu privire la solicitarea de recunoaştere a calității de conducător de doctorat sau a abilitării, pe care o transmite conducerii SDI

În cazul unei decizii de nerecunoaştere a calității de conducător de doctorat sau abilitării, solicitantului i se comunică inclusiv rezoluția motivată a comisiei de evaluare, iar acesta poate depune contestație în termen de 30 de zile de la data confirmării prin poştă a primirii deciziei. Contestația se formulează în scris, se motivează, se înregistrează și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov.

Contestația formulată de solicitant va fi analizată şi soluționată de către Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat (CSUD) din IOSUD-UTBv în termen de cel mult 30 zile de la data înregistrării la universitate. Decizia CSUD asupra contestației este irevocabilă la nivelul Universității Transilvania din Braşov şi se comunică solicitantului prin poştă  la adresa de corespondență indicată.

Recunoașterea calității de conducător de doctorat sau abilitării de către IOSUD-UTBv nu conferă automat dreptul de a conduce doctorate în IOSUD-UTBv. Calitatea de conducător de doctorat în cadrul Școlii Doctorale Interdisciplinare se obține prin parcurgerea procedurilor și reglementărilor interne, în vigoare la data solicitării.

https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Proceduri/ProceduraVizualizare.aspx?IdInregistrare=989246&IdOperatiune=2

https://www.unitbv.ro/documente/despre-unitbv/regulamente-hotarari/regulamentele-universitatii/angajati/Metodologie_recunoastere_calitate_conducator_doctorat_20.04.2022.pdf

Achiziția de materiale pentru activitati instruire, proiect ROSE - DPM

 Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov - Facultatea de Design de Produs și Mediu a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale-Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi PENTRU UNIVERSITĂȚI – Categorie de grant- SGNU - MARE derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE, şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare

Documentatie invitatie participare achizitie de materiale pt activitati de instruire

Invitatie participare REVIZII TEHNICE NECESARE FUNCȚIONĂRII CENTRALELOR TERMICE DIN UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRAȘOV. Servicii necesare obtinerii avizelor/autorizatiilor centralelor termice din Universitatea Transilvania

14.10.2019

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la procedura de achizitie directă, în vederea achizitionarii de REVIZII TEHNICE NECESARE FUNCȚIONĂRII CENTRALELOR TERMICE DIN UNIVERSITATEA TRANSILVANIA DIN BRAȘOV (50720000-8 - Servicii de reparare și de întreținere a încălzirii centrale (Rev.2)), conform caiet de sarcini cu specificatiile tehnice atasate prezentei invitatii.Informatii suplimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV- Biroul de achizitii publice si Serviciul Administrativ Patrimoniu tel/fax: 0268/414.900; adresa de email : tehnic@unitbv.ro;Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier

Termenul limita de primirea ofertelor este 18.10.2019 ora 10.00.

Invitatie participare servicii revizii centrale

Depuneri candidaturi - Directori Departamente 2019
Depuneri candidaturi director departament 2019

Facultatea de Inginerie mecanică

Departamentul - Inginerie Mecanică
1. Scutaru Luminița Maria: CV / Plan managerial
2. Velea Marian Nicolae: CV / Plan managerial
3. Cerbu Camelia: CV / Plan managerial
4. Baba Marius: CV / Plan managerial
Departamentul - Autovehicule şi Transporturi
1. Șoica Adrian: CV / Plan managerial
2. Dima Dragoș: CV / Plan managerial

Facultatea de Inginerie tehnologică şi management industrial

Departamentul - Ingineria Fabricației
1. Morariu Cristin: CV / Plan managerial
Departamentul - Inginerie şi Management Industrial
1. Sârbu Flavius: CV / Plan managerial

Facultatea de Ştiința şi ingineria materialelor

Departamentul - Ingineria Materialelor şi Sudură
1. Olah Arthur: CV / Plan managerial
Departamentul - Ştiința Materialelor
1. Gabor Camelia: CV / Plan managerial

Facultatea de Inginerie electrică şi știința calculatoarelor

Departamentul - Inginerie Electrică şi Fizică Aplicată
1. Aciu Lia: CV / Plan managerial
Departamentul - Automatică şi Tehnologia Informației
1. Moraru Sorin: CV / Plan managerial
Departamentul - Electronică şi Calculatoare
1. Stanca Cornel: CV / Plan managerial

Facultatea de Silvicultură şi exploatări forestiere

Departamentul - Silvicultură
1. Gurean Dan: CV / Plan managerial
Departamentul - Exploatări Forestiere, Amenajarea Pădurilor şi Măsurători Terestre
1. Borz Stelian: CV / Plan managerial
2. Derczeni Rudolf: CV / Plan managerial

Facultatea de Ingineria lemnului

Departamentul - Prelucrarea Lemnului şi Designul Produselor din Lemn
1. Coșereanu Camelia: CV / Plan managerial

Facultatea de Construcții

Departamentul - Instalații pentru Construcții
1. Horneț Mircea: CV / Plan managerial
2. Cîrstolovean Lucian: CV / Plan managerial
3. Dragomir George: CV / Plan managerial
Departamentul - Inginerie Civilă
1. Tamaș Florin: CV / Plan managerial
2. Botiș Florin: CV / Plan managerial

Facultatea de Alimentație şi turism

Departamentul - Ingineria şi Managementul Alimentației şi Turismului
1. Pădureanu Vasile: CV / Plan managerial

Facultatea de Design de produs şi mediu

Departamentul - Design de Produs, Mecatronică şi Mediu
1. Cristea Luciana: CV / Plan managerial

Facultatea de Matematică şi informatică

Departamentul - Matematică şi Informatică
1. Popescu Ovidiu: CV / Plan managerial

Facultatea de Ştiințe economice şi administrarea afacerilor

Departamentul - Marketing, Turism – Servicii şi Afaceri Internaționale
1. Constantin Cristinel: CV / Plan managerial
Departamentul - Finanțe, Contabilitate şi Teorie Economică
1, Suciu Titus: CV / Plan managerial
2. Duguleană Constantin: CV / Plan managerial
Departamentul - Management şi Informatică Economică
1. Foriș Tiberiu: CV / Plan managerial

Facultatea de Psihologie şi științele educației

Departamentul - Psihologie, Educație şi Pregătirea Personalului Didactic
1. Necșoi Daniela: CV / Plan managerial
2. Voinea Mihaela: CV / Plan managerial

Facultatea de Educație fizică şi sporturi montane

Departamentul - Educație Fizică şi Motricitate Specială
1. Nechita Florentina: CV / Plan managerial
Departamentul - Performanță Motrică
1. Oancea Bogdan Marian: CV / Plan managerial

Facultatea de Muzică

Departamentul - Interpretare şi Pedagogie Muzicală
1. Filip Ignac Csaba: CV / Plan managerial

Facultatea de Medicină

Departamentul - Discipline Fundamentale Profilactice şi Clinice
1. Dima Lorena: CV / Plan managerial
Departamentul - Specialități Medicale şi Chirurgicale
1. Irimie Marius: CV / Plan managerial

Facultatea de Litere

Departamentul - Literatură şi Studii Culturale
1. Ilie Rodica: CV / Plan managerial
Departamentul - Lingvistică Teoretică şi Aplicată
1. Săftoiu Răzvan: CV / Plan managerial

Facultatea de Drept

Departamentul - Drept
1. Hlipcă Miron Petru: CV / Plan managerial
2. Gheorghe Carmen: CV / Plan managerial
3. Șaramet Oana: CV / Plan managerial

Facultatea de Sociologie şi comunicare

Departamentul - Ştiințe Sociale şi ale Comunicării
1. Rățulea Gabriela: CV / Plan managerial

Servicii de dezinsectie si deratizare

 Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel / fax: 0268/413000 / 410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la procedura de achizitie directa, in vederea achizitionarii de „Servicii de dezinsectie si deratizare” (90921000-9 Servicii de dezinfectie si dezinsectie, 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2), conform anexei cu specificatiile tehnice atasate prezentei invitatii. Informatii suplimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV - Biroul de Achizitii Publice tel/fax: 0268/414.900; adresa de email: tehnic@unitbv.ro; persoana de contact Dogar Liviu Doru. Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier.Termenul limita de primirea ofertelor este 27.09.2019 ora 11.00.

Invitatie_participare_servicii_dezinsectie_si_deratizare