Achizitie servicii revizii tehnice necesare funcționării centralelor termice 2021

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la achizitia directa, în vederea achizitionarii de Revizii tehnice necesare funcționării centralelor termice din Universitatea Transilvania din Brașov si lucrări necesare obținerii avizelor/autorizațiilor centralelor termice cod CPV 50720000-8 - Servicii de reparare și de întreținere a încălzirii centrale (Rev.2) si 45259300-0 Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2).

Lotul 1 - Revizii tehnice necesare funcționării centralelor termice cu putere <400kw

Lotul 2 - Revizii tehnice necesare funcționării centralelor termice >400kw

Documentatie servicii revizii centrale - invitatie participare

Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii 2021

Universitatea TRANSILVANIA din Brașov, cu sediul în Brașov, B-dul Eroilor nr. 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro, vă invită să participați la achiziția directă, în vederea achiziționării de „Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii” (Cod CPV principal 85140000-2 - Diverse servicii de sănătate (Rev.2), Cod CPV secundar 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2), Cod CPV secundar 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)), conform anexei cu specificatiile tehnice atașate prezentei invitații.

Invitatie participare

Echipamente IT, pr ROSE, Psihologie

  Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Psihologie și Științele Educației a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru  echipamente IT, conf invitatie

Invitatie participare echipamente IT, pr ROSE Psiho

Achizitie teste psihologice, pr ROSE, psiho

 Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Psihologie și Științele Educației a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru testele psihologice conf invitatiei

Invitatie_participare_teste_psihologice_copy.docx

Aplicarea art. 33

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2024, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2023, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2023, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2022, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2022, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.09.2021, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2021, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2020, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2020, se regăsesc în lista publicată aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2019, se regăses aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2019, se regăsesc aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2018, se regăsesc aici.

În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2017, se regăsesc aici.

Candidații pentru funcția de decani pentru legislatura 2020 - 2024

 Inginerie mecanică

1. NĂSTĂSOIU Mircea

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. ROȘCA Călin Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Inginerie tehnologică și management industrial

1. FILIP Cătălin Alexandru

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. OANCEA Gheorghe

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Știinta și ingineria materialelor

1. CĂTANĂ Dorin Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. MACHEDON PISU Teodor

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Inginerie electrică și știința calculatoarelor

1. GERIGAN Carmen

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. MOTOAȘCĂ Septimiu Daniel

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Silvicultură și exploatări forestiere

1. CURTU Alexandru Lucian

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. GUREAN Dan Marian

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Ingineria lemnului

1. CÂMPEAN Mihaela

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. ISPAS Mihai

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Construcții

1. GĂLĂȚANU Teofil Florin

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. MAFTEI Carmen Elena

CV | Listă lucrări | Plan managerial

3. TUNS Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Alimentație și turism

1. PĂDUREANU Vasile

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. PUCHIANU Gheorghe

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Design de produs și mediu

1. JALIU Codruța Ileana

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. LATEȘ Mihai Tiberiu

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Matematică și informatică

1. ISAIA Florin

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. MONESCU Vlad

CV | Listă lucrări | Plan managerial

3. RĂDUCANU Dorina

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Științe economice și administrarea afacerilor

1. BRĂTUCU Gabriel

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. DINCĂ Gheorghița

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Psihologie și științele educației

1. CAZAN Ana Maria

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. PAVALACHE ILIE Mariela

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Educație fizică și sporturi montane

1. TOHĂNEAN Dragoș Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. TURCU Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Muzică

1. FILIP Ignac Csaba

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. RUCSANDA Mădălina Dana

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Medicină

1. MOGA Marius Alexadru

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. NECULAU Andrea Elena

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Litere

1. ARMĂSAR Ioana Paula

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. LĂCĂTUȘ Adrian

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Drept

1. MURZEA Cristinel Ioan

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. NICOLAE Ioana

CV | Listă lucrări | Plan managerial

 Sociologie și comunicare

1. COMAN Claudiu

CV | Listă lucrări | Plan managerial

2. MESEȘAN - SCHMITZ Luiza Iuliana

CV | Listă lucrări | Plan managerial

Servicii monitorizare, dispecerizare şi intervenție operativă la sistemele antiefracție si antiincendiu precum şi mentenanța sistemelor de alarmare

 11.02.2020

Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro va invita sa participati la procedura de achizitie directă conform art. 7 alin 5 din LG 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, în vederea achizitionarii de Servicii monitorizare, dispecerizare şi intervenție operativă la sistemele antiefracție  si antiincendiu  precum şi mentenanța sistemelor de alarmare cod CPV – 79711000-1 (Rev.2), conform anexei cu specificatiile tehnice atasata prezentei invitatii. Informatii spulimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV- Biroul de achizitii publice tel/fax: 0268/414.900; adresa de email: tehnic@unitbv.ro; persoana de contact Lucian Mîzgaciu. Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier Termenul limita de primirea ofertelor este 17.02.2020 ora 12.00. Adresa la care se transmit ofertele este Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV , B-dul Eroilor nr 29, la Registratura, in atentia Biroului de Achizitii sau pe tehnic@unitbv.ro.

Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut

Caiet sarcini Servicii monitorizare dispecerizare si interventii casierii

Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii

Universitatea TRANSILVANIA din Brașov, cu sediul în Brașov, B-dul Eroilor nr. 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro, vă invită să participați la achiziția directă, în vederea achiziționării de „Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii” (Cod CPV principal 85140000-2 - Diverse servicii de sănătate (Rev.2), Cod CPV secundar 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2), Cod CPV secundar 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)), conform anexei cu specificatiile tehnice atașate prezentei invitații.

Invitatie participare