Anunt atribuire teste psihologice, fac Psihologie, pr ROSE
Anunt atribuire teste psihologice, fac Psihologie, pr ROSE
Echipamente IT, pr ROSE, Psihologie
Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Psihologie și Științele Educației a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru echipamente IT, conf invitatie
Achizitie teste psihologice, pr ROSE, psiho
Beneficiarul Universitatea Transilvania din Brașov – Facultatea de Psihologie și Științele Educației a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru universități – SGNU derulate în Proiectul privind Învățământul Secundar – ROSE şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția bunurilor pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru testele psihologice conf invitatiei
Achizitie Servicii de emitere si livrare vouchere de vacanta pe suport electronic
Prin prezenta va aducem la cunostinta ca Universitatea Transilvania din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29 , intentioneaza sa achizitioneze: "Servicii de tiparire si livrare vouchere de vacanta "
Aplicarea art. 33
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2024, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2024, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2023, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2023, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2022, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2022, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.09.2021, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2021, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2020, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2020, se regăsesc în lista publicată aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2019, se regăses aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2019, se regăsesc aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 31.03.2018, se regăsesc aici.
În vederea respectării art. 33 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază si cuantumul brut al sporurilor corespunzătoare funcțiilor din Universitatea Transilvania din Brașov, la data de 30.09.2017, se regăsesc aici.
Candidații pentru funcția de decani pentru legislatura 2020 - 2024
Inginerie mecanică
1. NĂSTĂSOIU Mircea
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. ROȘCA Călin Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Inginerie tehnologică și management industrial
1. FILIP Cătălin Alexandru
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. OANCEA Gheorghe
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Știinta și ingineria materialelor
1. CĂTANĂ Dorin Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. MACHEDON PISU Teodor
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Inginerie electrică și știința calculatoarelor
1. GERIGAN Carmen
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. MOTOAȘCĂ Septimiu Daniel
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Silvicultură și exploatări forestiere
1. CURTU Alexandru Lucian
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. GUREAN Dan Marian
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Ingineria lemnului
1. CÂMPEAN Mihaela
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. ISPAS Mihai
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Construcții
1. GĂLĂȚANU Teofil Florin
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. MAFTEI Carmen Elena
CV | Listă lucrări | Plan managerial
3. TUNS Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Alimentație și turism
1. PĂDUREANU Vasile
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. PUCHIANU Gheorghe
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Design de produs și mediu
1. JALIU Codruța Ileana
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. LATEȘ Mihai Tiberiu
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Matematică și informatică
1. ISAIA Florin
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. MONESCU Vlad
CV | Listă lucrări | Plan managerial
3. RĂDUCANU Dorina
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Științe economice și administrarea afacerilor
1. BRĂTUCU Gabriel
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. DINCĂ Gheorghița
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Psihologie și științele educației
1. CAZAN Ana Maria
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. PAVALACHE ILIE Mariela
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Educație fizică și sporturi montane
1. TOHĂNEAN Dragoș Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. TURCU Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Muzică
1. FILIP Ignac Csaba
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. RUCSANDA Mădălina Dana
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Medicină
1. MOGA Marius Alexadru
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. NECULAU Andrea Elena
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Litere
1. ARMĂSAR Ioana Paula
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. LĂCĂTUȘ Adrian
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Drept
1. MURZEA Cristinel Ioan
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. NICOLAE Ioana
CV | Listă lucrări | Plan managerial
Sociologie și comunicare
1. COMAN Claudiu
CV | Listă lucrări | Plan managerial
2. MESEȘAN - SCHMITZ Luiza Iuliana
Servicii monitorizare, dispecerizare şi intervenție operativă la sistemele antiefracție si antiincendiu precum şi mentenanța sistemelor de alarmare
11.02.2020
Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro va invita sa participati la procedura de achizitie directă conform art. 7 alin 5 din LG 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, în vederea achizitionarii de Servicii monitorizare, dispecerizare şi intervenție operativă la sistemele antiefracție si antiincendiu precum şi mentenanța sistemelor de alarmare cod CPV – 79711000-1 (Rev.2), conform anexei cu specificatiile tehnice atasata prezentei invitatii. Informatii spulimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV- Biroul de achizitii publice tel/fax: 0268/414.900; adresa de email: tehnic@unitbv.ro; persoana de contact Lucian Mîzgaciu. Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier Termenul limita de primirea ofertelor este 17.02.2020 ora 12.00. Adresa la care se transmit ofertele este Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV , B-dul Eroilor nr 29, la Registratura, in atentia Biroului de Achizitii sau pe tehnic@unitbv.ro.
Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut
Caiet sarcini Servicii monitorizare dispecerizare si interventii casierii
Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii
Universitatea TRANSILVANIA din Brașov, cu sediul în Brașov, B-dul Eroilor nr. 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro, vă invită să participați la achiziția directă, în vederea achiziționării de „Servicii de analize medicale de laborator și servicii de medicina muncii” (Cod CPV principal 85140000-2 - Diverse servicii de sănătate (Rev.2), Cod CPV secundar 85148000-8 - Servicii de analize medicale (Rev.2), Cod CPV secundar 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.2)), conform anexei cu specificatiile tehnice atașate prezentei invitații.
Achizitie Service ascensoare 2020
Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr 29, cod postal 500036, tel/fax:0268/413000 /410525, www.unitbv.ro; va invita sa participati la achizitia directa, în vederea achizitionarii de Service ascensoare cod CPV 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2).
Servicii de transport valori 2020-2021
Universitatea TRANSILVANIA din Brasov, cu sediul in Brasov, Bdul Eroilor nr 29, cod postal 50036, tel/fax: 0268/413000 /410525, www.unitbv.ro va invita sa participati la procedura de achizitie directă conform art. 7 alin 5 din LG 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, în vederea achizitionarii de Servicii de transport valori cod CPV (60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2), conform anexei cu specificatiile tehnice atasata prezentei invitatii. Informatii spulimentare se pot solicita la Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV- Biroul de achizitii publice tel/fax: 0268/414.900; adresa de email: tehnic@unitbv.ro; persoana de contact Lucian Mîzgaciu. Documentatia este disponibilă si pe site-ul universitatii www.unitbv.ro, sectiunea Avizier Termenul limita de primirea ofertelor este 05.02.2020 ora 12.00. Adresa la care se transmit ofertele este Universitatea TRANSILVANIA din BRASOV , B-dul Eroilor nr 29, la Registratura, in atentia Biroului de Achizitii sau pe tehnic@unitbv.ro. Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut.